×
×
جدیدترین‌‌ها

پایان مسابقات هندبال قهرمانی مشهد سال 1400

  • کد نوشته: 36427
  • اسفند 28, 1400
  • مسابقات هندبال قهرمانی مردان و زنان مشهد که با مشارکت هیات هندبال مشهد و شهرداری مشهد و هیات هندبال استان از هفته گذشته شروع شده بود ۲۶ اسفند ماه با معرفی تیم های برتر پایان یافت.
    پایان مسابقات هندبال قهرمانی مشهد سال 1400

    نخست نیوز : خروشی -رییس هیات هندبال خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت:در این دوره از مسابقات که با استقبال خوبی رو برو شد بیش از ۲۵۰ ورزشکار زن و مرد و بیش از ۳۰ نفر از مربیان و داوران پس از مدتها در یک دوره مسابقه گرد هم امدند
    رضا علیزاده افزود:مراسم اختتامیه مسابقات دختران روز دوشنبه برگزار شدو مراسم اختتامیه مسابقات مردان ۲۶اسفندماه در سالن شهید بهشتی با حضور همه تیمها و اعضای هیات هندبال استان و عجمی نژادمعاون ورزش قهرمانی اداره کل ؛ محسن عامری مسؤل تربیت بدنی شهرداری منطقه ۱۲ و جمعی از پیشکسوتان هندبال برگزار شد.

    وی خاطر نشان کرد: مجید نصرالله زاده معاونت ورزشی اداره کل نیز در این مراسم حضور یافت که نشان از توجه ایشان به فعالیت های هیاتها می باشد و جای تقدیر و تشکر دارد .
    وی یاد آور شد:در این دوره از مسابقات در بخش مردان به ترتیب تیم شادروان سعید زرین ؛
    تیم شادروان حمید مرادیان و
    تیم شادروان محمد جاهدی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
    علیزاده اظهار داشت : در مراسم اختتامیه قهرمانی مردان و زنان مشهد از طرف هیات هندبال مشهد و شهرداری مشهد حکم و مدال و هدایایی به تیم های برتر اهدا شد. و
    در جریان این مسابقات کمیته استعداد یابی استان نیز اقدام به انجام تستهای لازم و و ثبت در سوابق کمیته استعداد یابی کرد و به هشت نفر برتر این مسابقات جوایزی اهدا شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *