×
×
جدیدترین‌‌ها

سفیر روسیه:
لفاظی‌های‌ آمریکایی‌ها برای امنیت بین‌المللی بسیار خطرناک هستند

  • کد نوشته: 35315
  • اسفند 16, 1400
  • سفیر روسیه لفاظی‌های اخیر سیاستمداران آمریکایی را "تحریک آمیز و بسیار خطرناک برای امنیت بین المللی" دانست.
    لفاظی‌های‌ آمریکایی‌ها برای امنیت بین‌المللی بسیار خطرناک هستند

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در ایالات متحده می گوید که لفاظی های ضد روسیه واشنگتن خطری برای “امنیت بین المللی” است و او آماده است در مورد موضوع تقویت ثبات استراتژیک با هر سیاستمدار آمریکایی گفتگو کند.

    سناتور آمریکایی ریک اسکات گفته بود که اعزام نیروهای آمریکایی به اوکراین نباید به طور کامل منتفی شود. اسکات گفت: شما باید همیشه همه گزینه‌های خود را باز نگه دارید… من فکر می‌کنم که هرگز نباید آن را از روی میز بردارید.

    آنتونوف در مورد اظهارات اسکات گفت: لفاظی ضد روسی در ایالات متحده به حد پوچی رسیده است. این تصور وجود دارد که سیاستمداران  کاملاً از اظهارات خود آگاه نیستند. شعارهای مطرح شده در واشنگتن بیش از پیش غیرمسئولانه تر می شود. تحریک آمیز و مهمتر از همه، بسیار خطرناک برای امنیت بین المللی.

    سفیر روسیه خاطرنشان کرد که اظهارات اسکات می‌تواند به عنوان فراخوانی برای رویارویی مستقیم بین قدرت‌های بزرگ هسته‌ای تعبیر شود و از قانون‌گذاران آمریکایی خواست به عقل سلیم بازگردند و برای احیای گفتگو تلاش کنند.

    آنتونوف گفت: من آماده هستم با هر سیاستمدار آمریکایی، از جمله اعضای مجلس نمایندگان و کنگره، برای بحث در مورد راه‌های تقویت ثبات استراتژیک دیدار کنم.

    هفته گذشته، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت که دولت آمریکا تحت هیچ سناریویی قصد اعزام نیروهای آمریکایی به اوکراین را ندارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *