×
×
جدیدترین‌‌ها

بهرامی زاده خبر داد :
ارائه خدمات شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از سال آینده الکترونیکی میشود

  • کد نوشته: 35223
  • اسفند 14, 1400
  • مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: ارایه الکترونیکی بخشی از خدمات این شرکت در شهرکها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه گذاری در بستر وب از ۱۵ اسفندماه به صورت آزمایشی و از سال آینده به صورت دائمی آغاز می شود.
    ارائه خدمات شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از سال آینده الکترونیکی میشود

    به گزارش نخست نیوز ، “علی بهرامی زاده ” در نشست شورای معاونین و مدیران شرکت با تاکید بر بستر سازی دولت الکترونیک و راه اندازی درگاه ملی صدور مجوزها افزود : الکترونیکی شدن ارائه برخی از خدمات در شهرکهای صنعتی در راستای سیاستهای وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران مبنی بر شفاف سازی فرآیندها و جلوگیری از مراجعه حضوری سرمایه گذاران به شرکتها انجام گرفته است.

    وی بیان کرد: در این راستا کلیه فرآیندهای مرتبط با انتخاب قطعات زمین در شهرکها و نواحی صنعتی، بارگذاری مدارک و مجوزهای مربوطه، ارسال فرم محاسبه قیمت و واریز وجه به صورت کاملا الکترونیکی انجام می شود.

    وی اظهار داشت: در این طرح مراحل انتخاب و واگذاری قطعات زمین و شرایط مربوط به آن در قالب واریز وجه به صورت نقد و اقساط طبق جدولی انجام می شود که از ابتدای سال ۱۴۰۱ در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی قرار می گیرد تا آنان بتوانند زمان و نحوه پرداخت وجه را تعیین نمایند.

    مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: در جداول مزبور شرایط واگذاری هر قطعه به سرمایه گذاران براساس مساحت آن از هزار تا سه هزار مترمربع و از سه تا پنج هزار مترمربع مشخص شده است و همه مسیر ثبت نام و واریز وجه و بارگذاری مدارک در سامانه مربوطه به آدرس eservice.isipo.ir به صورت مرحله به مرحله و الکترونیکی انجام می شود.

    بهرامی زاده افزود: اولویت دریافت زمین با کسانی خواهد بود که زودتر وارد سامانه شده و مراحل ثبت نام را طی کرده باشند، در فرآیند جدید شرکت شهرکهای صنعتی نمی تواند هیچ دخل و تصرفی در نحوه واگذاری قطعات به سرمایه گذاران داشته باشد و تمامی مراحل توسط خود متقاضیان انجام می گیرد.

    وی اظهار داشت: برنامه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در راستای کوتاه کردن فرآیندها و صرفه جویی در وقت ارباب رجوع، الکترونیکی کردن سایر خدمات مانند انشعابات و نقل و انتقال ها است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *