×
×
جدیدترین‌‌ها

مقابله پدافند هوایی دمشق با حمله رژیم صهیونیستی

  • کد نوشته: 34439
  • اسفند 6, 1400
  • خبرگزاری سانا گزارش داد سامانه‌های پدافند هوایی ارتش سوریه در حومه دمشق برای مقابله با حمله رژیم صهیونیستی فعال شده است.
    مقابله پدافند هوایی دمشق با حمله رژیم صهیونیستی

    به گزارش نخست نیوز ، رسانه‌های محلی بامداد پنجشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجار در دمشق، پایتخت سوریه خبر داد.

     همزمان برخی منابع نیز گزارش دادند که رژیم صهیونیستی به سوریه حمله کرده است.

    خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد سامانه‌های پدافند هوایی ارتش در حومه دمشق فعال شده و در حال مقابله با حمله رژیم صهیونیستی است.

    سانا خبر داد صداهای انفجاری که در آسمان دمشق و اطراف آن شنیده می‌شود، ناشی از مقابله پدافند هوایی با موشک‌های متخاصم است.

    دقایقی بعد خبرگزاری سانا به نقل از منابع نظامی سوریه نوشت: «حدود ساعت ۱:۱۰ بامداد ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، دشمن اسرائیلی با شلیک موشک از سمت شمال دریاچه طبریه، نقاطی در اطراف شهر دمشق را هدف قرار داد. سه سرباز کشته شدند و خسارات مادی وارد شد».

    این در حالی است که هفته قبل نیز رژیم صهیونیستی با موشک زمین به زمین، قاطی در اطراف شهرک زاکیه در جنوب دمشق را هدف قرار داد. یونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

    جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان  به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند. نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *