×
×
جدیدترین‌‌ها

عباس امیریان خبرنگار پیشکسوت مشهد درگذشت

  • کد نوشته: 33918
  • بهمن 30, 1400
  • مرحوم امیریان از دو هفته پیش به کرونا مبتلا شد و در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های امدادی و امام رضا (ع) مشهد تحت درمان بود که متاسفانه تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی نتیجه ماند و وی عصر پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.
    عباس امیریان خبرنگار پیشکسوت مشهد درگذشت

    به گزارش نخست نیوز ، عباس امیریان در رسانه‌های مختلفی همچون قدس، خراسان، هوشیار و آفتاب شرق سابقه کار  داشت اما بطور جدی از سال ۱۳۵۹ در خبرگزاری پارس که بعد به خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) تبدیل شد فعالیت و پس از ۳۲ سال کار به عنوان اولین بازنشسته ایرنا در مشهد شناخته شد.

    وی پس از بازنشستگی هم سال‌ها به عنوان مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام مهندسی خراسان فعالیت داشت و تا پیش از ابتلا به کرونا از فعالان رسانه‌ایی استان خراسان‌رضوی بود.

    مرحوم امیریان که متولد سال ۱۳۲۸ قوچان در نزدیکی مشهد بود، به واسطه‌ی رفاقت با شهید محمود صارمی تنها کسی بود که موفق شد پیکیر پاک این شهید را که توسط طالبان در افغانستان به شهادت رسیده، شناسایی کند.

    براساس اعلام خانواده زنده‌یاد عباس امیریان، مراسم تشییع پیکیر این پیشکسوت رسانه ساعت ۹:۳۰ روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در حرم مطهر رضوی، صحن کوثر و مراسم خاکسپاری وی نیز ساعت ۱۱ همان روز در بهشت رضا(ع)، قطعه هنرمندان برگزار می‌شود.

    همچنین مجلس ترحیم زنده‌یاد عباس امیریان پیشکسوت خبرنگاری مشهد قرار است روز یکشنبه اول اسفند ماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در مسجد قبا واقع در مشهد، نبش خیام جنوبی ۲۱ برگزار شود.

    سازمان بسیج رسانه خراسان‌رضوی، خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی و شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های خراسان‌رضوی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت این خبرنگار پیشکسوت را تسلیت گفتند.

    نخست نیوز درگذشت پدر خبر خراسان، خبرنگار خدوم و پیشکسوت رسانه مشهد و خراسان را به خانواده مرحوم و فعالان رسانه تسلیت می‌گوید.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *