×
×
جدیدترین‌‌ها

بازدید مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد از گروه رسانه‌ای بشارت نو

  • کد نوشته: 30862
  • دی 29, 1400
  • مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از گروه رسانه‌ای بشارت نو بر حمایت جدی دولت سیزدهم از مطبوعات و روزنامه‌های محلی تاکید کرد.
    بازدید مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد از گروه رسانه‌ای بشارت نو

    به گزارش نخست نیوز ، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی یزدانه؛ ایمان شمسایی که برای شرکت در آیین اختتامیه دومین جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه های استان به یزد سفر کرده است، از بخش های مختلف روزنامه بشارت یزد و پایگاه خبری تحلیلی یزدانه بازدید و با پرسنل و خبرنگاران گروه رسانه‌ای بشارت نو دیدار کرد.

    مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید ضمن آرزوی توفیق برای دست اندرکاران این مجموعه خبری با تاکید بر نقش مهم مطبوعات و رسانه های محلی در گردش اطلاعات در دنیای امروز گفت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای حفظ و توسعه نشریات به کار خواهد بست.

    مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادداشتی در دفتر یادبود «گروه رسانه‌ای بشارت نو» نوشت:

    “بسم الله الرحمن الرحیم”
    وقتی هنوز در گوشه کنار کشورمان مطبوعات کاغذی نفس می‌کشند یعنی هیات رسانه‌ای ادامه دارد روزنامه ها نمی میرند بلکه شاید روزی نحیف و روزی پرتوان بر دکه های شهر حاضر شوند. اما قوام رسانه و گردش اطلاعات با آنهاست.
    دیدار با همکاران بشارت یزد بر توانم انشالله خواهد افزود چرا که گرمای نفس مطبوعات در شهر دارالعباده با لهجه زیبا و ملیح یزدی بر صورتم خورد.

    ارادتمند همه یزدی ها و مطبوعاتی های این شهر

    ایمان شمسایی
    مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *