×
×
جدیدترین‌‌ها

اعزام تیم‌های ناشنوایان به المپیک برزیل در گرو تامین اعتبار

  • کد نوشته: 29922
  • دی 19, 1400
  • رییس فدراسیون ناشنوایان با بیان این که شرایط سختی برای برگزاری اردوهای آماده سازی تیم‌های اعزامی به المپیک برزیل داریم، گفت: در صورت عدم تامین اعتبارات، احتمال دارد فوتبال و والیبال ساحلی به المپیک اعزام نشوند.
    اعزام تیم‌های ناشنوایان به المپیک برزیل در گرو تامین اعتبار

    به گزارش نخست نیوز ، مهران تیشه‌گران ، اظهار کرد: با توجه به این که کمتر از ۴ ماه به برگزاری المپیک ناشنوایان زمان داریم، نبود اعتبارات شرایط را برای برگزاری اردوهای آماده سازی تیم‌های اعزامی به المپیک سخت کرده و واقعا نمی‌دانیم با دست خالی چه کار کنیم.

    وی گفت: میزبانی مسابقات جهانی تکواندو ، کاراته و اعزام تیم‌ها به تورنمنت‌های برون مرزی، هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد و بدهکار هستیم. از سوی دیگر چون هنوز اعتبارات سالیانه خود را نیز دریافت نکردیم واقعا شرایط سختی برای برگزاری اردوها داریم و همچنان منتظر واریز اعتبارات از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

    رییس فدراسیون ناشنوایان تصریح کرد: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که اگر اعتبارات به موقع فراهم نشود، برای کاهش تعداد نفرات اعزامی به المپیک شاید فوتبال و والیبال ساحلی را به مسابقات اعزام نکنیم و تنها در رشته‌هایی سرمایه گذاری کنیم که شانس زیادی برای کسب مدال دارند.

    وی در پاسخ به پرسش که آیا برای اعزام کاروان ناشنوایان به المپیک از حامی مالی برخوردار نیستید، افزود: تا به این لحظه هنوز نتوانسته‌ایم حامی مالی خوبی را جذب کنیم و بدهی‌های فدراسیون سنگین است. شرایط بسیار سختی داریم و مجبوریم با حداقل نفرات عازم برزیل شویم.

    تیشه‌گران در پایان در خصوص وضعیت زمین چمن مصنوعی این فدراسیون نیز گفت: با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ۳۰ درصد از روند کار زمین چمن مصنوعی فدراسیون ناشنوایان انجام شده و تصور می کنم تا ۲ هفته دیگر آماده بهره‌برداری باشد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *