×
×
جدیدترین‌‌ها

حماس:
مقاومت می‌تواند شهرک‌نشینان صهیونیست را متوقف کند

  • کد نوشته: 28666
  • دی 5, 1400
  • یکی از سران جنبش حماس با تاکید بر مقاومت مسلحانه در برابر شهرک‌نشینان صهیونیست، از مردم فلسطین خواست تا از رزمندگان در نبرد با صهیونیست‌ها حمایت کنند.
    مقاومت می‌تواند شهرک‌نشینان صهیونیست را متوقف کند

    به گزارش نخست نیوز ، «عبدالحکیم حنینی» یکی از سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که مقاومت در همه اشکالش به ویژه مقاومت مسلحانه، قادر است شهرک‌نشینان صهیونیست را بازدارد و تجاوزات آنها را متوقف کند.

    حنینی طی بیانیه‌ای که برای خبرگزاری «صفا» ارسال کرد، توضیح داد: «عملیات تیراندازی قهرمانان ما در کرانه باختری یک پیام مقدماتی است و دشمن باید برای نبردی همه‌جانبه با تمام مردم ما که برای شکست دادن اشغالگری و شهرک‌سازی و ریشه‌کن کردن آن مبارزه می‌کنند، آماده شود».

    بر این اساس، او به توده‌های مردم فلسطین که برای دفاع از سرزمین و شهرهای خود در غرب نابلس قیام کردند، و همچنان میدان‌های این منطقه شاهد درگیری و رویارویی با ارتش دشمن و گله‌های شهرک نشینان است، درود فرستاد.

    به نوشته صفا، حنینی همچنین از توده‌های مردم فلسطین در کرانه باختری، قدس اشغالی و تمام مناطق فلسطین اشغالی خواست تا از رزمندگان فلسطینی در نبردی که در دفاع از مردم و اماکن مقدس این سرزمین آغاز کرده‌اند، حمایت کنند.

    پیش از این نیز جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به تشدید شرایط امنیتی در کرانه باختری و افزایش بازداشت‌ها و حملات به فلسطینی‌ها، خواستار ادامه اتحاد و مقابله فلسطینی‌ها در برابر این اقدامات شد.

    شهرک برقه در نابلس از دیروز صحنه اعتراض فلسطینی‌ها به حملات مستمر شهرک‌نشینان صهیونیست و تخریب گسترده اموال آنها در این منطقه بوده است. همزمان با بسیج ده‌ها نفر از جوانان برقه برای حمایت از اهالی این شهرک در برابر حمله شهرک‌نشینان صهیونیست نظامیان اشغالگر به شکلی گسترده در ورودی شهرک برقه مستقر هستند. شهرک نشینان صهیونیست دیروز با سنگ به خودروی شهروندان فلسطینی در مسیر جنین به نابلس حمله کرده و به چند خودرو آسیب زدند.

    سازمان هلال احمر فلسطین بامداد یکشنبه اعلام کرد که حداقل ۱۳۵ فلسطینی طی درگیری‌های روز شنبه با نظامیان اسرائیلی در نابلس زخمی شدند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *