×
×
جدیدترین‌‌ها

آنچلوتی:
هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان به دنبال قهرمانی هستیم

  • کد نوشته: 27568
  • آذر 22, 1400
  • سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که تیمش شانس اصلی قهرمانی در لالیگا است و در لیگ قهرمانان اروپا هم چشم به قهرمانی دارد.+
    هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان به دنبال قهرمانی هستیم

    به گزارش نخست نیوز و به نقل از مارکا، رئال مادرید در حساس ترین بازی هفته هفدهم رقابت‌های لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت.

    رئال موفق شد در این بازی حساس با دو گل به پیروزی دست پیدا کند تا نشان دهد که شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری لالیگا است.

    کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: خوشبختانه با این پیروزی فاصله خوبی با دیگر مدعیان گرفتیم اما فکر نمی‌کنم که درخشش رئال در فصل جاری به خاطر تاثیر من باشد. ما تیم خوبی داریم و بازیکنان به خوبی می‌دانند که چه می‌خواهند. آنها وظیفه خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند و این باعث درخشش تیم شده است. هر تیمی که چنین کیفیتی داشته باشد می‌تواند در هر بازی برای پیروزی به میدان رود.

    او ادامه داد: عملکرد دفاعی تیم را دوست دارم. ما بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم و با صلابت‌تر از قبل شده ایم. اقتدار تیم در خط دفاعی باعث شده است تا در ضد حملات بسیار خوب باشیم.

    آنچلوتی درباره عملکرد مودریچ گفت: بعداز بازی به خاطر عملکرد خوبش به او تبریک گفتم. او با توپ خوب و بدون توپ استثنایی بود.

    او درباره این سوال که ایا رئال شانس اصلی قهرمانی است، گفت: بله این درست است اما نباید تمرکز خود را از دست دهیم تا اتفاقات تلخی رخ ندهد. باید به این روند پیروزی ادامه داد. ما در لیگ قهرمانان اروپا هم از شانس‌های قهرمانی هستیم.

    آنچلوتی درباره ادامه درخشش وینیسیوس گفت: من زیاد با او صحبت نمی‌کنم و خودش باعث این اوج گیری شده است. من تنها از او می خواهم که به تیم کمک کند. او امشب با دو پاس گلی که داد در رقم خوردن این پیروزی نقش داشت.

    برچسب ها کارلو آنچلوتی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *