×
×
جدیدترین‌‌ها

نشست هم افزایی هیات اسکیت مشهد برگزار شد

  • کد نوشته: 27221
  • آذر 18, 1400
  • نخست نیوز – مجید خروشی-رییس هیات اسکیت مشهد در نشست هم افزایی و هم اندیشی با اعضای هیات از بسترسازی ساختاری در هیات اسکیت مشهد خبر داد و گفت: با مساعدت مدیران اجرایی شهری در جلساتی که طی هفته های گذشته برگزار کردیم موافقت مدیران را برای سرمایه گذاری و اختصاص زمین‌های تمرینی جلب کردیم. […]

    نشست هم افزایی هیات اسکیت مشهد برگزار شد

    نخست نیوزمجید خروشی-رییس هیات اسکیت مشهد در نشست هم افزایی و هم اندیشی با اعضای هیات از بسترسازی ساختاری در هیات اسکیت مشهد خبر داد و گفت: با مساعدت مدیران اجرایی شهری در جلساتی که طی هفته های گذشته برگزار کردیم موافقت مدیران را برای سرمایه گذاری و اختصاص زمین‌های تمرینی جلب کردیم.

    محمدرضا حسینی افزود: تقویت و توسعه فضاهای ورزشی اسکیت در حاشیه شهر مشهد؛ برگزاری دوره‌های آموزش مربی‌گری؛مشارکت با سازمان‌های دولتی و غیردولتی برای دریافت زمین اختصاصی و توسعه ورزش بانوان و همچنین استعدادیابی و نخبه پروری ازجمله مواردی بود که در این نشست مطرح و تبادل‌نظر صورت گرفت.

    در پایان این نشست روسای کمیته‌ها برنامه‌های آموزشی و استعدادیابی و همچنین رقابت‌ها اسکیت در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان را بیان و مقرر شد به‌محض تخصیص زمین مناسب برای برگزاری رقابت‌های ورزشی  در اولین فرصت در حاشیه شهر مشهد به میزبانی هیات اسکیت مشهد مسابقاتی برگزار شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *