×
×
جدیدترین‌‌ها

تمجید رانگنیگ از نحوه بازی شاگردانش در اولین بازی

  • کد نوشته: 26970
  • آذر 16, 1400
  • سرمربی منچستریونایتد از نحوه بازی شاگردانش در اولین بازی تحت هدایت او راضی است.
    تمجید رانگنیگ از نحوه بازی شاگردانش در اولین بازی

    به گزارش نخست نیوز و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد در خانه به دیدار کریستال پالاس رفت. این اولین حضور رسمی رالف رانگنیگ سرمربی جدید منچستریونایتد روی نیمکت این تیم بود که قرار است تا پایان فصل هدایت تیم را بر عهده داشته باشد. یونایتد در اولین حضور این مربی آلمانی توانست با گل نیمه دوم فِرِد، هافبک برزیلی برنده شود و ۳ امتیاز را به دست بیاورد.

    رانگنیک پس از بازی در ارزیابی عملکرد تیمش مقابل کریستال پالاس گفت: در مجموع من راضی‌ام. روشی که دفاع می‌کردیم و کنترل کل بازی را در اختیار داشتیم رضایت بخش بود و توانستیم کلین شیت نیز کنیم. من از عملکرد تیم بسیار خوشحالم، به خصوص در نیم ساعت اول. البته چیزهایی است که ما باید بهبود دهیم. ما باید دروازه خود را بسته نگه داریم. فقط با یک جلسه تمرین، من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. ما خیلی بهتر از حد انتظار عمل کردیم. ما فقط فرصت کردیم که با بازیکنان به صورت انفرادی صحبت کنیم و یک صحبت کلی هم با تیم داشته باشیم.

    یونایتد بیشتر بازی را در تسلط خود داشت، اما مجبور شد تا ۱۳ دقیقه مانده به پایان زمان صبر کند تا “فِرِد” دومین گل فصل خود را با تلاشی خارق‌العاده به ثمر برساند.

    رنگنیک گفت: باید از دستیار مربی‌ام بپرسم که آیا این پای راست فرد است یا خیر؛ فکر می‌کردم او فقط می‌تواند با چپش شوت کند. من برای او خوشحالم. ما باید کلین شیت‌های بیش‌تری داشته باشیم و در ایجاد موقعیت برای حمله خود بهتر باشیم. در مجموع از نحوه بازی امروزمان بسیار راضی بودم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *