×
×
جدیدترین‌‌ها

رفتار دولت روحانی با مردم در سهمیه‌بندی بنزین، متکبّرانه بود

  • کد نوشته: 25571
  • آبان 30, 1400
  • سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: مسؤولان دولت قبل با توهمی که داشتند با مردم متکبرانه رفتار می‌کردند و پیش از سهمیه‌بندی بنزین در آبان 98 اطلاع‌رسانی نکردند.
    رفتار دولت روحانی با مردم در سهمیه‌بندی بنزین، متکبّرانه بود

    به گزارش نخست نیوز ، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به دومین سالگرد آغاز اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت در 24 آبان 98 و نحوه اجرای این طرح از سوی دولت وقت، اظهار داشت: مسأله اصلی این است که در آن زمان شخص رئیس‌جمهور وقت و دولتمردان ارتباط بسیار ضعیفی با مردم داشتند و چون در کف جامعه نبودند و پیگیر مسائل اصلی زندگی مردم هم نبودند، نحوه اجرای این طرح در آن دولت، با هزینه بسیار سنگینی همراه شد.

    وی ادامه داد: این در حالی است که در ماجرای حمله سایبری اخیر به سامانه‌های هوشمند سوخت، شخص آقای رئیسی در کف جامعه حاضر شد و این خودش تأثیر مثبتی در مدیریت ماجرا داشت.

    سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با بیان اینکه در ماجرای آبان 98 مردم همدلی و همراهی لازم را از دولت وقت مشاهده نکردند، خاطرنشان کرد: حتی شخص آقای روحانی بعد از آن همه بحران و هزینه گفت: من خودم صبح جمعه متوجه ماجرا شدم! این به نوعی تمسخر جامعه بود، در حالی که مردم ولی‌نعمت ما هستند و در مقاطع سخت پای کار نظام آمده‌اند روا نیست در بحران‌ها این طور با آنها صحبت کنیم.

    حدادی تصریح کرد: توهمی که مسؤولان وقت در ذهن‌شان داشتند این بود که چون مردم در انتخابات به ما رأی داده‌اند و ما امروز بر سر کار و تصمیم‌گیر نهایی هستیم، هر کاری می‌توانیم انجام دهیم، لذا متکبرانه رفتار می‌کردند و پاسخگو نبودند.

    لزوم برخورد قانونی با مسببان تشدید بحران در آبان 98

    سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه فاصله با مردم و خوی اشرافی در زندگی باعث شد تا مسؤولان وقت نتوانند در بحران کنار مردم باشند، به ضرورت برخورد با مسببان تشدید بحران در آبان 98 اشاره کرد و گفت: ما بارها مطالبه کرده‌ایم که با کسانی که در این ماجرا با سوء تدبیر مسبب این ماجرا شدند، برخورد قانونی صورت بگیرد؛ الان هم این مطالبه را داریم که بررسی دقیق و کارشناسی درباره ابعاد ماجرا صورت بگیرد و با کسانی که با تقصیر خود به بحران دامن زدند، در هر سطحی که بوده اند، برخورد قانونی شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *