×
×
جدیدترین‌‌ها

پزشکان جهادی در مسیر شوق خدمت به زائران پیاده روی اربعین

  • کد نوشته: 2536
  • آبان 8, 1397
  • قرارگاه جهادی امام رضا (ع) برای چهارمین سال متوالی توفیق خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) را در زمینه های بهداشت و درمان دارد. به گزارش گشت و گذار، در فاصله یک ماه مانده به اربعین، طی فراخوانی، از نیروهای درمانی داوطلب (اعم از پزشک، پیراپزشک، پرستار، فیزیوتراپ و…) برای خدمات‌رسانی در پیاده‌روی اربعین […]

    پزشکان جهادی در مسیر شوق خدمت به زائران پیاده روی اربعین


    قرارگاه جهادی امام رضا (ع) برای چهارمین سال متوالی توفیق خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) را در زمینه های بهداشت و درمان دارد.

    به گزارش گشت و گذار، در فاصله یک ماه مانده به اربعین، طی فراخوانی، از نیروهای درمانی داوطلب (اعم از پزشک، پیراپزشک، پرستار، فیزیوتراپ و…) برای خدمات‌رسانی در پیاده‌روی اربعین دعوت به عمل آمد تا سازماندهی نیروهای متخصص بهداشت و درمان قرارگاه جهادی امام رضا(ع) صورت بگیرد.

    امسال تعداد ۱۰۰ نفر از دواطلبان حوزه درمانی به عنوان خادمان جهادی اربعین حسینی در رشته های پزشکی، پرستاری، داروسازی، فوریت های پرشکی به کشور عراق اعزام شدند.

    همچنین پزشکان و نیروهای درمانی داوطلب درمانی در طول مسیر پیاده روی همراه زائران از نجف به کربلا به مدت ۴ روز متوالی حرکت کرده و در قالب گروههای ۵ نفره با به همراه داشتن کوله های مجهز پزشکی و نصب پرچم‌هایی روی کوله‌هایشان که روی آن به ۳ زبان فارسی،‌ عربی و انگلیسی اعلام شده آن‌ها عضو گروه پزشکی هستند، به طور سیار در خدمت زائرانی هستند که به‌دلیل خستگی نمی‌توانند خود را به پایگاه‌های پزشکی برسانند.

    همچنین تمهیدات اولیه برای استقرار یک مرکز ثابت در شهر کربلا برای خدمت رسانی به زوار تا پایان روز اربعین اندیشیده شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *