×
×
جدیدترین‌‌ها

بارندگی در شرق و جنوب/ جاده‌های شمالی لغزنده و مه‌آلود است

  • کد نوشته: 2474
  • آبان 8, 1397
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد طی سه روز آینده یک سامانه بارشی در شرق و جنوب کشور فعال است و در برخی از مناطق کشور جاده‌ها لغزنده و مه‌آلود خواهد بود. مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفتگو با گشت و گذار اعلام کرد: طی سه روز آینده در شرق و جنوب کشور یک […]

    بارندگی در شرق و جنوب/ جاده‌های شمالی لغزنده و مه‌آلود است


    سازمان هواشناسی اعلام کرد طی سه روز آینده یک سامانه بارشی در شرق و جنوب کشور فعال است و در برخی از مناطق کشور جاده‌ها لغزنده و مه‌آلود خواهد بود.

    مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفتگو با گشت و گذار اعلام کرد: طی سه روز آینده در شرق و جنوب کشور یک سامانه بارشی فعال است.

    احد وظیفه افزود: امروز یکشنبه رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق را در استانهای خراسان رضوی، جنوب کرمان، نیمه غربی هرمزگان و وزش باد شدید را در استانهای سمنان، خراسانهای شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان شاهد خواهیم بود.

    وی ادامه داد: فردا دوشنبه رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق درجنوب استان کرمان و شمال استان هرمزگان و پس‌فردا سه‌شنبه رگبار باران گاهی همرا با رعد و برق در استانهای خراسان جنوبی، کرمان و شمال هرمزگان پیش‌بینی شده است.

    وظیفه هشدار داد: با توجه به پیش بینی بارشهای رگباری، احتمال آبگرفتگی محلی و موقت معابر وجود دارد همچنین بدلیل احتمال بارش برف در ارتفاعات استانهای خراسان شمالی، ارتفاعات البرز در استانهای البرز، تهران، سمنان و مازندران، جاده های منتهی به این مناطق لغزنده و مه آلود پیش بینی می‌شود لذا به هموطنان عزیز در نقاط یاد شده توصیه می شود برای اجتناب از خسارت احتمالی احتیاط لازم را بعمل آورند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *