×
×
جدیدترین‌‌ها

استاندار خراسان رضوی:
عدم رعایت پروتکل ها قابل قبول نیست

  • کد نوشته: 24730
  • آبان 24, 1400
  • استاندار خراسان رضوی گفت: غفلت از رعایت پروتکل ها و عدم آمادگی‌های لازم قابل قبول نیست
    عدم رعایت پروتکل ها قابل قبول نیست

    نخست نیوز – به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان ضمن بیان اینکه وضعیت استان قابل قبول اما شکننده است اظهار کرد: غفلت از رعایت پروتکل ها و عدم آمادگی‌های لازم قابل قبول نیست.

    استاندار خراسان رضوی بیان کرد: برای ادامه واکسیناسیون باید در نتیجه بررسی های انجام شده برسیم به این داده که در بین محلات یا اصناف کجا ضریب اختلاف بالاست، در این راستا باید همه بخش ها را فعال بکنیم و بر جمعیت مورد هدف متمرکز بشویم.

    وی خاطرنشان کرد: به دنبال اعزام تیم های ارزیاب به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان و بررسی و ارزیابی انجام گرفته، اگر نقاط ضعفی هر جا وجود دارد به روسای علوم پزشکی اعلام شود.

    نظری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تعیین تکلیف مدارسی که در شهرستان های قرمز هستند بهتر است به تصمیم ستادهای شهرستانی واگذار شود.

    استاندار خراسان رضوی افزود: در خصوص ظرفیت قطار، اتوبوس و هواپیما باید نظارت شده و دستورالعمل هایی که هنوز ملغی نشده رعایت شود.

    در این جلسه گزارشی از ارزیابی آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دیگر دانشکده های تحت پوشش قرارگاه استانی مدیریت بیماری کرونا ارائه شد.

    برچسب ها یعقوبعلی نظری

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *