×
×
جدیدترین‌‌ها

هفته پنجم لیگ یک| میهمانی خیبر و قشقایی در تهران و تبریز

  • کد نوشته: 24344
  • آبان 21, 1400
  • دیدارهای هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال روز جمعه برگزار می‌شود در حالیکه دو تیم اول و دوم جدول؛ خیبر خرم آباد و قشقایی شیراز در تهران و تبریز به مصاف حریفان خود می‌روند.

    به گزارش نخست نیوز ، دیدارهای هفته پنجم لیگ دسته اول روز جمعه برگزار می‌شود در حالیکه فاصله تیم اول تا هفتم جدول فقط سه امتیاز است. خیبرخرم آباد تیم 10 امتیازی و صدرنشین لیگ میهمان تیم سایپاست. سایپایی که 5 امتیاز گرفته و اکنون در میانه جدول قرار دارد. نارنجی‌پوشان تهرانی در صورت پیروزی در این مسابقه شانس صعود چند پله‌ای در جدول لیگ را خواهند داشت.قشقایی شیراز تیم دوم جدول هم میهمان تبریزی‌هاست و به مصاف ماشین‌سازی خواهد رفت که بعد از سقوط به لیگ یک وضعیت وخیمش ادامه دارد. ماشین سازی با بازیکنان و کادرفنی امید خود در مسابقات حاضر می‌شود و بعید است بتواند در این دیدار خانگی هم از قشقایی امتیاز بگیرد. مهدی رجب‌زاده تیم خوبی را آماده مسابقات کرده است.

    شهرداری همدان تیم تازه وارد به لیگ یک میزبان تیم رایکای بابل است. همدانی‌ها تا اینجای کار در لیگ دسته اول خوب امتیاز گرفته‌اند و با 8 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند اما رایکا هم حریف دست و پا بسته‌ای نیست و با پیروز قربانی سرمربی سختکوش خود 6 امتیازی است. در واقع فشردگی جدول لیگ یک بسیار زیاد است و فاصله تیم سوم تا هشتم فقط دو امتیاز است و نتایج این هفته می‌تواند جایگاه تیم‌ها را در جدول لیگ دچار تغییر زیادی بکند.

    ملوان هم در این هفته شانس صدرنشینی دارد. قوی سپید خزر میزبان تیم پارس جنوبی تیم یکی مانده به آخر جدول است و در صورت برد در این دیدار و عدم پیروزی 4 تیم دیگر می‌تواند به صدر جدول برسد. پارس جنوبی هم زمانی در لیگ برتر شرایط مناسبی داشت اما حالا قعرنشین لیگ یک شده است.آرمان گهرسیرجان هم به مصاف تیم ویستا توربین تهران می‌رود. از دیگر مسابقات جذاب این هفته تقابل استقلال ملاثانی و استقلال خوزستان است. دربی آبی خوزستانی‌ها دیدنی خواهد بود هرچند استقلال خوزستان با آن تیم قدرتمند گذشته فرسنگ‌ها فاصله دارد.

    خوشه طلایی ساوه تیم ششم جدول به مصاف مس کرمان می‌رود. خوشه طلایی هم شانس صدرنشینی در این هفته را دارد. مس کرمان هم نشانی از تیم قدرتمند فصل گذشته در آن دیده نمی‌شود و در 4 هفته ابتدایی فصل 4 امتیاز گرفته است. شهرداری آستارا هم به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود. شهرداری هم روی کاغذ در این هفته می‌تواند به صدر جدول برسد بخصوص اینکه حریفش تیم شاهین بوشهری است که یکی از تیم‌های قعرنشین مسابقات است.

    اسامی داوران هفته پنجم لیگ یک:

    جمعه ۲۱ آبان

    ملوان بندرانزلی – پارس جنوبی جم بوشهر

    سید مهدی مرجان زاده – علیرضا صیاد – مسلم فاضلی – ابوالفضل دوستی ناظر: کریم اصغر زاده

    شمس آذر قزوین – مس شهر بابک

    میثم صفاری – مهرداد نجفی – اصغر ملکی – شاهین یزدانی ناظر: مسعود فرح نیا

    سایپا تهران – خیبر خرم آباد

    علی بای – فرهاد فرهادپور – ابراهیم امتنانی – عنایت قوچ کانلو ناظر: البرز حاجی پور

    شهرداری همدان – رایکا بابل

    امیر ایار – سجاد نجفی نژاد – علی معصومی – سجاد یاری ناظر: حسین نجاتی

    ماشین سازی تبریز – قشقایی شیراز

    میثم عباسپور – عسکر محمدی – داریوش کمری – عبدالحسین باستان ناظر: شاهو اصلانی

    آرمان گهر سیرجان – ویستا توربین تهران

    مسعود حقیقی – مهدی شفیعی – بهزاد پناهی – سید حسین حسینی ناظر: محمد رضا امینی

    استقلال ملاثانی – استقلال خوزستان

    علی صفایی – امیر محمد داود زاده – رحیم حاجیلو – حسین زمانی ناظر: عبدالرسول استادزاده

    خوشه طلایی ساوه – مس کرمان

    مهدی اجاقی – رضا بابارئیسی – مهدی صناعی – مرتضی عابدی ناظر: اکبر بخشی زاده

    شاهین شهرداری بوشهر – شهرداری آستارا

    مجتبی افرا – شهرخ دانشور – ابراهیم نیکنام – رضا کریمی ناظر : حسین عرب براقی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *