×
×
جدیدترین‌‌ها

بررسی عملکرد کمیته امداد امام(ره) در کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها

  • کد نوشته: 24196
  • آبان 19, 1400
  • سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از بررسی عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) در جلسه این کمیسیون خبر داد.
    بررسی عملکرد کمیته امداد امام(ره) در کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها

    به گزارش نخست نیوز ، روح الله نجابت ، در تشریح جلسه روز سه شنبه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: دستور کار اول کمیسیون بحث و بررسی پیرامون طرح مدیریت جامع شهری و روستایی بود و درخواست جمعی از هشتاد و پنجی شدن این طرح بود و در نهایت که کلیات طرح مورد اقبال و استقبال قرار گرفت و به تصویب رسید و نکاتی در جزییات بود که در زمان مناسب اصلاح می شود.

    وی در ادامه اظهار کرد: در ادامه نیز رئیس کمیته امداد امام خمینی به همراه معاونین خود در جلسه کمیسیون حضور یافته و گزارش مفصلی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) در مدت اخیر ارائه شد. ارتباط کمیته با شبکه های خیریه در سراسر کشور و ساماندهی ارتباط با آنها، اشتغال و خود اشتغالی و توجه به محرومان و مستضعفان در سال اخیر و سنوات گذشته با توجه به شرایط خاص کرونایی و وضعیت اقتصادی و باری که بر کمیته امداد است مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

    سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از ارائه توضیحات از سوی رئیس و معاونین کمیته امداد اعضای کمیسیون نکات و دغدغه های خود را مطرح کردند که امیدواریم در تعامل سازنده در آینده اتفاقات بهتری رقم بخورد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *