×
×
جدیدترین‌‌ها

دولت سیزدهم در 90 روز اول شروع بسیار خوبی داشته است

  • کد نوشته: 23870
  • آبان 16, 1400
  • نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگرچه 100 روز فرصت چندانی برای انجام کار نیست، اما دولت آقای رئیسی در این مدت در بسیاری از موارد شروع خیلی خوبی داشته است.
    دولت سیزدهم در 90 روز اول شروع بسیار خوبی داشته است

    به گزارش نخست نیوز ، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به 100 روزه شدن دولت آقای رئیسی گفت: اگرچه 100 روز فرصت چندانی برای انجام کار نیست اما دولت آقای رئیسی در این مدت در بسیاری از موارد شروع خیلی خوبی داشته است.

    وی افزود: یکی از محسنات و ویژگی‌های دولت آقای رئیسی حضور مدیران ارشد اجرایی در میان مردم است که از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‌شوند و مردم نیز با دیدن این صحنه‌ها که مسئولانشان در میان مردم حضور پیدا می‌کنند، امیدوارانه مسائل را دنبال می‌کنند.

    نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: وقتی به میان مردم می‌رویم موجی از امید را برای حل مشکلات در جامعه مشاهده می‌کنیم و شنیده‌ها از رضایت 72 درصدی مردم در یک نظرسنجی در روزهای اخیر حکایت دارد.

    حسینی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر دولت سیزدهم در حالی کار خود را شروع کرده که مشکلات زیادی از دولت قبل باقی مانده و دولت آقای رئیسی با وجود همه این مشکلات و در یک فرصت کم توانسته شروع خوبی در بسیاری از موارد داشته باشد.

    وی افزود: عملکرد دولت قبل به گونه‌ای بود که مردم بی امید و بی‌اعتماد شده بودند و دولت آقای رئیسی در همین مدت کوتاه توانست با عملکرد خود این امید و اعتماد را باز گرداند.

    نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: البته یکی از مسائل مهمی که باید مدنظر دولت سیزدهم باشد، تعیین تکلیف مدیران میانی و مدیران کل سطح استان‌هاست که باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند تا مسئولان رده‌های میانی نیز از این بلاتکلیفی خارج شوند؛ چراکه ادامه این روند بی‌انگیزگی مدیران میانی را برای انجام امور در پی خواهد داشت و موجب بروز مشکل برای کشور خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *