×
×
جدیدترین‌‌ها

مجلس به دنبال حمایت از کسب و کارهای دیجیتالی در طرح فضای مجازی است

  • کد نوشته: 22595
  • آبان 1, 1400
  • نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: طرح صیانت از فضای مجازی برای توسعه کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی است و نمایندگان بنا دارند که از فعالیت‌های شاغلین این حوزه حمایت کرده و از ایجاد شغل‌ در فضای مجازی پشتیبانی کنند.
    مجلس به دنبال حمایت از کسب و کارهای دیجیتالی در طرح فضای مجازی است

    به گزارش نخست نیوز ، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهردر مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه کسب و کار دیجیتال در دو سال اخیر و در شرایط کرونایی کشور اظهار داشت: ثروت عظیم و ظرفیت بسیار بالایی پیش‌روی کشورمان با کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی وجود دارد که اگر از آن استفاده نکنیم مصداق فرصت‌سوزی است و از گردش مالی اقتصاد دیجیتال دنیا فاصله خواهیم گرفت.

    وی افزود: کسب و کار دیجیتال و اینترنتی در زمینه توسعه اشتغال در کشور می‌تواند نقش بسیار بزرگی را ایفا کند و اگر بخواهیم برای همه بیکارانی که شغل مناسبی ندارند اشتغال لازم را ایجاد کنیم کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی فضای بسیار خوبی است.

    نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی برای ایجاد شغل سرمایه کمتری نسبت به شغل‌های جدید ایجاد شده دارند. ضمن اینکه با توسعه روزافزون این موضوع در کشور شفافیت فعالان این حوزه بیشتر شده و دولت هم بهتر می‌تواند در روند امورات و اقدامات آنها نظاره‌گر باشد.

    نقدعلی خاطرنشان کرد: نقش دولت و وزارت ارتباطات در توسعه کسب و کارهای دیجیتال مهیا کردن و آماده کردن زمینه‌های بیشتر برای ظهور و بروز فعالیت‌های این حوزه است. به همین دلیل باید شرایط برای توسعه این موضوع و افزایش گردش مالی فعالان آن ایجاد شود این در حالی است که در دو سال اخیر و به بهانه کرونا کسب و کارهای اینترنتی در کشور توسعه کمی و کیفی زیادی را پیدا کرده‌اند. این در حالی است که مردم هم از این موضوع استقبال زیادی داشته‌اند.

    وی عنوان کرد: طرحی که در مجلس به عنوان صیانت از فضای مجازی مطرح است طرحی حمایتی برای توسعه کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی است که از فعالیت‌های شاغلین این حوزه حمایت کرده و از ایجاد شغل‌های در آن پشتیبانی می‌کند این در حالی است که نگاه برخی مخالفان به این موضوع نگاهی منفی است ولی مجلس یازدهم و وزارت ارتباطات دولت سیزدهم از کسب و کارهای دیجیتالی و اینترنتی حمایت بالایی خواهد کرد.

    نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس پیگیر توسعه کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه‌های آنلاین و حل مشکلات آنها از وزارت ارتباطات است خاطرنشان کرد: مجلس اجازه نخواهد داد که ترمزی برای کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی به وجود آید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *