×
×
جدیدترین‌‌ها

معرفی صندوق ملی محیط زیست در همایش ملی پیشبرد دیپلماسی اقتصادی

  • کد نوشته: 2232
  • آبان 2, 1397
  • همایش ملی پیشبرد دیپلماسی اقتصادی با تاکید ویژه بر رویکرد نوین همکاری های توسعه ای وزارت امور خارجه به طور مشترک توسط وزارت خارجه و دفتر همکاری های جنوب و جنوب سازمان ملل در حال برگزاری است به گزارش گشت و گذار، همایش ملی پیشبرد دیپلماسی اقتصادی با تاکید ویژه بر رویکرد نوین همکاری های […]

    معرفی صندوق ملی محیط زیست در همایش ملی پیشبرد دیپلماسی اقتصادی


    همایش ملی پیشبرد دیپلماسی اقتصادی با تاکید ویژه بر رویکرد نوین همکاری های توسعه ای وزارت امور خارجه به طور مشترک توسط وزارت خارجه و دفتر همکاری های جنوب و جنوب سازمان ملل در حال برگزاری است

    به گزارش گشت و گذار، همایش ملی پیشبرد دیپلماسی اقتصادی با تاکید ویژه بر رویکرد نوین همکاری های توسعه ای وزارت امور خارجه به طور مشترک توسط وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و دفتر همکاری های جنوب و جنوب سازمان ملل (UNOSSC) در حال برگزاری است.

    در این نشست کارگاه آموزشی با حضور جورچ چچیتک، مدیر و نماینده دبیر کل همکاری های جنوب و جنوب، برگزار می شود.

    این نشست به همراهی تیم UNOSSC و نمایندگانی از آژانس همکاری بین المللی مکزیک، آژانس هماهنگی و همکاری ترکیه، آژانس بین المللی همکاری بین المللی ژاپن، دفتر مرکزی سازمان ملل متحد در تهران و نمایندگان وزارتخانه های مرتبط برای اشتراک گذاری تجربیات در زمینه همکاری های توسعه در حال برگزاری است.

    امیر ارسلان مهاجری طهرانی مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست در این سمپوزیوم صندوق ملی محیط زیست را معرفی کرد و گفت: همکاری جنوب و جنوب(SSC) فرصت هایی برای کشورهای در حال توسعه فراهم می کند تا سیاست ها و رویکردهای خود برای توسعه را با ارائه راهکارهایی که در محدوده محلی موثر هستند و برای هر کشور سازگار هستند، صورت دهد.

    وی ادامه داد : همچنین همکاری جنوب و جنوب(SSC) شامل تبادل دانش و منابع در میان کشورهای در حال توسعه می شود و می تواند بر مبنای دو جانبه، منطقه ای و یا بین منطقه‌ای شامل دو یا چند کشور در حال توسعه باشد.

    مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست در این همایش ضمن معرفی و تشریح زمینه های همکاری، رویکردهای صندوق ملی محیط زیست را در زمینه های بین المللی برای آغاز تعاملات مشترک اعلام کرد.

    در حاشیه این نشست مدیر عامل صندوق ملی محیط زیست نیز دیدار هایی با نمایندگان UNOSSC، آژانس همکاری بین المللی مکزیک، آژانس هماهنگی و همکاری ترکیه در مورد چگونگی آغاز بکار با صندوق ملی محیط زیست بحث و تبادل نظر کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *