×
×
جدیدترین‌‌ها

خوشحالی کومان از پیروزی ارزشمند برابر والنسیا

  • کد نوشته: 22176
  • مهر 26, 1400
  • سرمربی هلندی بارسلونا از پیروزی ارزشمند برابر والنسیا خوشحال است و به ستایش از زوج جدید تیمش پرداخت.
    خوشحالی کومان از پیروزی ارزشمند برابر والنسیا

    به گزارش نخست نیوز و به نقل از الموندو، بارسلونا بعد از مدتها یک پیروزی ارزشمند و روحیه بخش را به دست آورد. آبی اناری‌ها که در حساس‌ترین بازی هفته نهم از والنسیا پذیرایی کردند با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کردند.

    کومان در نشست خبری بعد از بازی گفت: آنسو فاتی و ممفس دپای نشان دادند که تفاهم زیادی با هم دارند و می‌توانند زوج بسیار خوبی برای هم باشند. هر دو بازیکن تکنیک بالایی دارند و نیاز به آزادی بیشتری در میدان دارند. آنها همدیگر را کامل می‌کنند.

    او ادامه داد: فاتی به تازگی از مصدومیت رهایی پیدا کرده است و از نظر بدنی در وضعیت خوبی به سر نمی برد. ما برای قرار دادن او در شرایط خوب برنامه های خاصی داریم. او یک بازیکن متفاوت است و قطعا در آینده به تیم کمک خواهد کرد.

    فیلیپ کوتینیو که به عنوان بازیکن جایگزین وارد میدان شد توانست گل سوم آبی اناری ها را به ثمر رساند.

    کومان درباره او گفت: کوتینیو بازیکن سریعی است و عملکرد خوبی داشت. من همواره به توانایی های این بازیکن ایمان داشته ام. این گل کام روبه جلوی بسیار خوبی برای کوتینیو بود و اطمینان دارم که در آینده بهتر ظاهر خواهد شد.

    او درباره آینده خود گفت: فعلا بعد از این پیروزی دو روز آرام خواهم داشت که از آنها استفاده خواهم کرد. احساس یک مربی بعد از پیروزی و بعد از شکست بسیار متفاوت است. خوشحالم که این پیروزی ارزشمند را به دست آوردیم و امیدوارم که این پیروزی ها ادامه پیدا کند.

    بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۱۵ امتیازی شد و اختلافش را با رئال مادرید تیم دوم جدول رده بندی به ۲ امتیاز کاهش داد. رئال سوسیداد با ۱۹ امتیاز و البته یک بازی بیشتر نسبت به رئال و بارسلونا در صدر قرار دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *