×
×
جدیدترین‌‌ها

تجدید پیمان با شهید محیط بان علی اکبر قنبری زاده

  • کد نوشته: 2097
  • مهر 30, 1397
  • مدیرکل و محیط بانان حفاظت محیط زیست استان یزد در اولین سالگرد عروج بسیجی مدافع حرم و محیط بان شهید علی اکبر قنبری زاده با حضور بر مزار مطهر شهید با وی و آرمان های شهید تجدید پیمان کردند. به گزارش گشت و گذار نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد و همراهان در ادامه […]

    تجدید پیمان با شهید محیط بان علی اکبر قنبری زاده


    مدیرکل و محیط بانان حفاظت محیط زیست استان یزد در اولین سالگرد عروج بسیجی مدافع حرم و محیط بان شهید علی اکبر قنبری زاده با حضور بر مزار مطهر شهید با وی و آرمان های شهید تجدید پیمان کردند.

    به گزارش گشت و گذار نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد و همراهان در ادامه این برنامه با حضور در منزل شهید محیط بان با خانواده وی دیدار کردند.

    پورملائی در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده محیط بان قنبری زاده گفت: من افتخار نداشتم که این شهید بزرگوار را ببینم ولی در این مدت کوتاه خدمتم در یزد، از تمام همکاران از اقدامات و رشادت های وی چه در عرصه طبیعت استان بعنوان محیط بان و چه در حفظ حریم ولایت و امامت با عنوان مدافع حرم شنیدم و جای تاسف است که از حضور این عزیز در جمع خود محروم هستیم.

    در ادامه مدیرکل حفاظت محیط زیست یزد و همراهان با حضور در مسجد جواد الائمه (ع) یاد و خاطره محیط بان شهید علی اکبر قنبری زاده را گرامی داشتند.

    محیط بان شهید علی اکبر قنبری زاده صد و بیستمین شهید محیط بان کشور بوده و مهر ماه امسال از سوی سازمان حفاظت محیط زیست بعنوان شهید شاخص محیط زیست معرفی شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *