×
×
جدیدترین‌‌ها

عضو ارشد جهاد اسلامی:
ایران تنها کشوری است که در برابر پروژه‌های صهیونیستی ایستاد

  • کد نوشته: 20004
  • شهریور 28, 1400
  • عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین ضمن هشدار درباره عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، گفت: ایران تنها کشوری است که در برابر پروژه های صهیونیستی ـ آمریکایی ایستاد.
    ایران تنها کشوری است که در برابر پروژه‌های صهیونیستی ایستاد

    به گزارش نخست نیوز به نقل از فلسطین الیوم، «احمد المدلل» عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: ما همچنان درباره شتاب برخی از سران عرب برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم.

    بر اساس این گزارش، این عضو ارشد جهاد اسلامی گفت: توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی یک انحراف اخلاقی محسوب می‌شود و هدف اصلی و اساسی آن منحرف کردن اذهان عمومی از مسأله فلسطین است.

    المدلل افزود: کشورهایی که روابط خود با رژیم صهیونیستی را عادی کرده‌اند، مشروعیت بیشتری را به این رژیم برای ارتکاب جنایات خود علیه فلسطینیان اعطا می‌کنند. عادی سازی روابط به مثابه اعطای چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای تداوم محاصره فلسطینیان است.

    این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی در ادامه نیز یادآور شد: متأسفانه رژیم‌های عربی دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند. آنها گمان می‌کنند از طریق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، می‌توانند رضایت آمریکا را برای حفظ ارکان حکمرانی‌شان جلب کنند.

    وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در حال حاضر تلاش می‌کند تا ایران را به عنوان دشمن شماره یک کشورهای عربی معرفی کند. این درحالی است که ایران تنها کشوری است که در برابر پروژه‌های آمریکایی صهیونیستی در منطقه و جهان ایستاده است.

    روز گذشته نیز جنبش حماس در نخستین سالگرد عادی‌سازی روابط برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که این توافق، بسیار خطرناک است.

    این جنبش با انتشار بیانیه‌ای نسبت به خطر چنین توافقاتی و پیامدهای آن هشدار داد و اعلام کرد: آنچه توافق آبراهام نامیده می‌شود، یک طرح ویژه صهیونیستی-آمریکایی است که هدف آن، عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در سطح منطقه است.

    حماس تأکید کرد که هدف از این توافق، ادغام رژیم صهیونیستی در منطقه و ایجاد ائتلاف با آن است تا بدین ترتیب اولویت درگیری تغییر کند. هدف از تغییر اولویت درگیری این است که به جای اینکه جنگ علیه رژیم صهیونیستی به عنوان اشغال کننده فلسطین باشد، یک جنگ منطقه‌ای داخلی به وجود آید که قدرت کشورهای اسلامی را از بین ببرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *