×
×
جدیدترین‌‌ها

دعوت سه نفر از وزنه‌برداران خراسان رضوی به تیم ملی

  • کد نوشته: 19223
  • شهریور 18, 1400
  • نخست نیوز – مجید خروشی- اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان ایران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در عربستان که در مهر ماه 1400 برگزار می گردد ، در تهران و همدان در حال برگزاری است و خراسان رضوی با دعوت مجدد مهدی امیر سیدیان 3وزنه‌بردار در بانوان و آقایان را در ترکیب […]

    دعوت سه نفر از وزنه‌برداران خراسان رضوی به تیم ملی

    نخست نیوز – مجید خروشی- اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان ایران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در عربستان که در مهر ماه 1400 برگزار می گردد ، در تهران و همدان در حال برگزاری است و خراسان رضوی با دعوت مجدد مهدی امیر سیدیان 3وزنه‌بردار در بانوان و آقایان را در ترکیب تیم ملی دارد.
    رییس هیات وزنه برداری خراسان رضوی گفت:دختران نوجوان استان ، خانم‌ها سیده غزل و سیده غزاله حسینی ( دو قلوهای شگفت انگیز وزنه‌برداری ) که هر دو قهرمان کشور می باشند ، در این اردو حاضر هستند و به احتمال بسیار زیاد مسافر عربستان خواهند بود . سید مهدی امیر سیدیان دیگر وزنه‌بردار خراسان رضوی است که به اردوی نهایی تیم ملی دعوت شده و در حال حاضر بسیار آماده می باشد .
    سعید حسین زاده مقدم افزود: چنین اتفاقات خوشایندی در دو دهه گذشته در وزنه‌برداری خراسان رضوی بی سابقه بوده و با تلاش‌های شبانه روزی مربیان و روسای حیات‌های شهرستان‌ها و هیات رییسه استان به این مهم دست یافته ایم.
    وی ادامه داد: بیشترین تعداد دختران ورزشکار دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی مربوط به خراسان رضوی است که پنج نفر از این استان در این اردو حضور دارند و این امر نشانگر استعدادهای بسیار در بخش بانوان وزنه‌بردار استان است..
    رییس هیات وزنه‌برداری اظهار داشت: در اولین اردو تیم ملی وزنه‌برداری که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد سید مهدی امیر سیدیان، محراب جوانشیری و عباس شجاعی دعوت شدند که در مرحله نهایی بر اساس نظر سرمربی تیم سید مهدی امیر سیدیان دعوت شده نهایی اردو است که به احتمال قوی همراه تیم ملی عازم عربستان خواهد شد.
    وی گفت: خراسان رضوی با بیان اینکه این استان ورزشکاران مستعد فراوان دارد که می‌توانند در تیم ملی بدرخشند گفت: تلاش‌های ۲ ساله هیات وزنه‌برداری خراسان رضوی در حال به ثمر نشستن است و اخبار خوبی از وزنه‌برداری استان به گوش می‌رسد.
    وی خاطر نشان کرد: هیأت بانوان در رشته وزنه‌برداری باید در شهرستان فعال شود تا بتوانیم از این پتانسیل در جهت ورزش قهرمانی استفاده کنیم و هرچند بهترین گزینه استعداد یابی از مدارس است که می تواند به پشتوانه ورزش کمک کند.
    رئیس هیات وزنه‌برداری استان خراسان رضوی همچنین به ارتفا داوری تاکید کرد و گفت: توانمندی های کلاسهای مربیگری یک ارکان اصلی در هیأت ها می باشد و باید مربیان با دانش روز مجهز شوند و باید هرچه سریعتر شکل بگیرد.
    وی یادآور شد: وزنه‌برداری خراسان رضوی از نظرکسب رتبه در سطح کشور به جهش قابل ملاحظه ای دست یافته است ، رتبه این هیات نیز از رتبه ۲۸ در دو سال پیش به رتبه ۱۴ در سال گذشته رسید و امسال هم جهش قابل توجهی خواهد داشت.
    حسین زاده مقدم یاداور شد: هم اکنون ۲۰۰ وزنه‌بردار به صورت حرفه‌ای در خراسان رضوی فعالیت دارند که ۵۰ نفر آنها بانوان هستند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *