×
×
جدیدترین‌‌ها

تلاش برای دستگیری آخرین عامل شهادت محیط بان گلستان/دستگیری ۱۱ نفر

  • کد نوشته: 1908
  • مهر 28, 1397
  • گرگان – مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از دستگیری ۱۱ نفر در ارتباط با شهادت محیط بان گلستانی خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری آخرین عامل درگیری پارک ملی گلستان ادامه دارد. امیر عبدوس در گفتگو با گشت و گذار اظهار کرد: تا این لحظه ۱۱ نفر در ارتباط با پرونده درگیری محیط بانان […]

    تلاش برای دستگیری آخرین عامل شهادت محیط بان گلستان/دستگیری ۱۱ نفر


    گرگان – مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از دستگیری ۱۱ نفر در ارتباط با شهادت محیط بان گلستانی خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری آخرین عامل درگیری پارک ملی گلستان ادامه دارد.

    امیر عبدوس در گفتگو با گشت و گذار اظهار کرد: تا این لحظه ۱۱ نفر در ارتباط با پرونده درگیری محیط بانان با شکارچیان غیرمجاز در منطقه سولگرد پارک ملی گلستان که روز چهارشنبه اتفاق افتاد و یک محیط بان را شهید و سه محیط بان را زخمی کرد، دستگیر شده اند.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان ادامه داد: تا صبح امروز (شنبه) سه نفر از عاملان اصلی شهادت محیط بان گلستانی دستگیر شده بودند که در آخرین عملیات حدود ۳۰ دقیقه قبل یکی دیگر از عاملان اصلی این درگیری دستگیر شد.

    وی اضافه کرد: یک نفر از عاملان اصلی درگیری و شهادت محیط بان باشقره همچنان متواری است که امیدواریم تا عصر امروز آن هم دستگیر شود.

    عبدوس تصریح کرد: هفت نفر دستگیر شده با موضوع شهادت محیط بان گلستانی مرتبط بوده اند و اما جزو عوامل اصلی درگیری نبوده اند و ممکن است در روزهای آینده آزاد شوند.

    وی خاطرنشان کرد: تمام دستگیر شدگان در ارتباط با این پرونده جرمی دارند و از آن ها اسلحه غیرمجاز و گوشت شکار کشف شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *