×
×
جدیدترین‌‌ها

۳ نفر از عاملان اصلی درگیری با محیط بانان گلستانی دستگیر شدند

  • کد نوشته: 1890
  • مهر 28, 1397
  • گرگان – مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از دستگیری سه نفر از عاملان اصلی درگیری با محیط بانان گلستانی خبر داد و گفت: گفته می شود ضارب اصلی بین دستگیر شدگان است. امیر عبدوس در گفتگو با گشت و گذار اظهار کرد: در درگیری محیط بانان با شکارچیان غیرمجاز در منطقه سولگرد پارک ملی گلستان […]

    ۳ نفر از عاملان اصلی درگیری با محیط بانان گلستانی دستگیر شدند


    گرگان – مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان از دستگیری سه نفر از عاملان اصلی درگیری با محیط بانان گلستانی خبر داد و گفت: گفته می شود ضارب اصلی بین دستگیر شدگان است.

    امیر عبدوس در گفتگو با گشت و گذار اظهار کرد: در درگیری محیط بانان با شکارچیان غیرمجاز در منطقه سولگرد پارک ملی گلستان که روز چهارشنبه اتفاق افتاد یک محیط بان شهید و سه محیط بان زخمی شدند.

    وی افزود: دو محیط بان همان روز به طور سرپایی مداوا شدند و یکی از محیط بانان که بر اثر اصابت چاقو به ران و بازو به شدت مجروح شده بود پس از عمل جراحی در بیمارستان بجنورد روز گذشته (جمعه) از بیمارستان ترخیص شد.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان ادامه داد: عاملان این درگیری هشت نفر بودند که در قالب دو گروه چهار نفره در منطقه حضور داشته اند.

    وی اضافه کرد: درگیری ابتدا بین یک گروه چهار نفره از شکارچیان غیرمجاز و محیط بانان اتفاق می افتد و گروه چهار نفره دوم از شکارچیان حین درگیری و به طور اتفاقا به آن ها ملحق می شوند.

    عبدوس تصریح کرد: تاکنون سه نفر از افرادی که در این درگیری حضور مستقیم داشته اند دستگیر شده اند و دو نفر دیگر شناسایی شده و امید داریم تا پایان وقت امروز دستگیر شوند.

    وی با اشاره به این که گفته می شود ضارب اصلی شهادت محیط بان گلستانی در بین دستگیر شدگان است، خاطرنشان کرد: یک نفر از عاملان اصلی درگیری توسط عوامل اطلاعاتی و امنیتی دستگیر شد و دو نفر دیگر هم بعد از عملیات گسترده توسط نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و آگاهی، مجبور به تسلیم خود شدند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *