×
×
جدیدترین‌‌ها

ارائه خدمات سرپایی به ۱۷۷۷نفر از زائران اربعین

  • کد نوشته: 1840
  • مهر 27, 1397
  • رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، به تشرح خدمات امدادی به زائران اربعین حسینی پرداخت. مرتضی سلیمی، در گفتگو با گشت و گذار، به تشریح خدمات امدادی جمعیت هلال احمر به زائران پیاده مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: پوشش امدادی اربعین حسینی٩٧ از ٢١ الی٢۶مهر، در سه مرز مهران، شلمچه و […]

    ارائه خدمات سرپایی به ۱۷۷۷نفر از زائران اربعین


    رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، به تشرح خدمات امدادی به زائران اربعین حسینی پرداخت.

    مرتضی سلیمی، در گفتگو با گشت و گذار، به تشریح خدمات امدادی جمعیت هلال احمر به زائران پیاده مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: پوشش امدادی اربعین حسینی٩٧ از ٢١ الی٢۶مهر، در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه صورت گرفته است.

    وی با اشاره به مراجعه ۲۷۵۶ نفر از زائران به چادرها و پایگاه های امدادی هلال احمر، افزود: ۱۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۷۷۷ نفر از خدمات سرپایی بهره مند شدند.

    سلیمی از انجام تست فشار خون و قند خون ۹۲۷ نفر از زائران در این مدت خبر داد و گفت: ۳۸ نفر از زائران اسکان داده شدند.

    رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، همچنین به ارائه خدمات به زائران پاکستانی اشاره کرد و افزود: از ٢٢ الی٢۶ مهر، در پایانه مرزی میرجاوه (سیستان و بلوچستان)، به ۳۹۹ نفر از زائران پاکستانی، خدمات امدادی و درمانی ارائه شده است.

    وی با اشاره به مراجعه ۳۹۹ نفر از زائران پاکستانی به نیروهای امدادی هلال احمر، گفت: ۱۴۷ نفر از خدمات سرپایی بهره مند شدند و ۲۵۲ نفر نیز اسکان داده شدند.

    سلیمی از برپایی۴٢ دستگاه چادر در پایانه مرزی میرجاوه خبر داد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *