×
×
جدیدترین‌‌ها

۴ مظنون در ارتباط با شهادت محیط بان گلستانی دستگیر شدند

  • کد نوشته: 1776
  • مهر 26, 1397
  • گرگان- فرمانده انتظامی گلستان از شناسایی و دستگیری چهار مظنون در ارتباط با شهادت محیط بان گلستانی خبر داد و گفت: با هماهنگی دستگاه قضا مظنونان به پلیس آگاهی خراسان شمالی تحویل شدند. به گزارش خبرنگا مهر، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سحرگاه امروز (چهارشنبه) در منطقه کوهستانی پارک […]

    ۴ مظنون در ارتباط با شهادت محیط بان گلستانی دستگیر شدند


    گرگان- فرمانده انتظامی گلستان از شناسایی و دستگیری چهار مظنون در ارتباط با شهادت محیط بان گلستانی خبر داد و گفت: با هماهنگی دستگاه قضا مظنونان به پلیس آگاهی خراسان شمالی تحویل شدند.

    به گزارش خبرنگا مهر، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سحرگاه امروز (چهارشنبه) در منطقه کوهستانی پارک ملی گلستان که در محدوده جغرافیایی خراسان شمالی و تحت مدیریت محیط زیست گلستان است، درگیری بین شکارچیان غیرمجاز و محیط بانان اتفاق افتاد.

    وی افزود: این شکارچیان غیرمجاز که مجهز به سلاح شکاری و گلوله زنی بودند با محیط بانان درگیر شده و تسلیم هم نمی شوند و گستاخانه محیط بانان را هدف قرار می دهند.

    فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: با توجه به تجهیزاتی که در اختیار محیط بانان بوده آن ها هم می توانستند شکارچیان غیرمجاز را هدف قرار دهند اما نگاه محیط بانان هدف قرار دادن شکارچیان نبوده است.

    وی اضافه کرد: در این درگیری یک محیط بان شهید شده و سه محیط بان مصدوم شده اند که دو تن از آن ها سرپایی مداوا شده و یک نفر از آن ها همچنان در بیمارستان بستری است.

    جاویدان تصریح کرد: از صبح چهارشنبه تلاش و پیگیری برای شناسایی و دستگیری عاملان شهادت محیط بان گلستانی در شهرستان های گالیکش و مراوه تپه آغاز شده و در این خصوص چهار مظنون در منطقه گلیداغ مراوه تپه شناسایی و دستگیر شده اند.

    وی با اشاره به این که از مظنونان چهار قبضه سلاح غیرمجاز کشف شده است، بیان کرد: چون این حادثه در محدوده خراسان شمالی به وقوع پیوسته با هماهنگی دستگاه قضا مظنونان تحویل پلیس آگاهی خراسان شمالی شدند.

    فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: عامل اصلی شهادت محیط بان گلستانی شناسایی شده و پیگیر هستیم تا بتوانیم در حداقل زمان ممکن این فرد را دستگیر کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *