×
×
جدیدترین‌‌ها

فروزنده :
حضور جوانان در کابینه موثر است

  • کد نوشته: 17034
  • مرداد 25, 1400
  • کارشناس مسائل سیاسی گفت: مهم ترین اشکال تیم‌های دولت‌های قبل، عدم انسجام و هماهنگی و عدم وجود انگیزه لازم برای کار بود که خوشبختانه در این کابینه هماهنگی و انگیزه لازم وجود دارد.
    حضور جوانان در کابینه موثر است

    به گزارش نخست نیوز ، لطف‌الله فروزنده کارشناس مسائل سیاسی، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کابینه پیشنهادی سید ابراهیم رئیسی تا چه حد می‌تواند تحول آفرین باشد و شعارهای او را اجرایی کند؟، گفت: به نظر می‌رسد کابینه‌ای که معرفی شده، کابینه خوبی است که ترکیبی از افراد مجرب و جوان است.

    وی افزود: افرادی که برای جایگاه و وزارت‌خانه‌ها معرفی شده‌اند، برخی از قبل سابقه وزارت و بعضی از آنها ایده‌های جدید دارند که این نکته قابل توجهی است.

    کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: حضور جوانان در کابینه می‌تواند به بحث تحول کمک بزرگی کند؛ نکته مهم این است که امروز همه معتقدند وضع موجود باید تغییر کند. اکنون یک روح هماهنگ و منسجم وجود دارد و طبیعتاً رئیس جمهور نیز با همین منظر، ترکیبی را انتخاب کرده که این ترکیب بتوانند تیمی هماهنگ و پرانگیزه برای حل و پیگیری مسائل باشند.

    فروزنده نسبت به کابینه پیشنهادی ابراز امیدواری کرد و درباره انتقاد کارشناسان به بی‌تجربگی برخی از اسامی موجود در کابینه، گفت: یک وزیر باید ویژگی‌های مختلفی داشته باشد، فقط تجربه مطرح نیست. نکات بسیاری از جمله اینکه دیدگاه‌های فرد، درست و مناسب باشد، برای حوزه و بخش خود برنامه داشته باشد، انگیزه کار و روحیه جهادی داشته باشد و در عین حال آن بخش را به خوبی بفهمد و تحلیل درستی از آن داشته باشد، همه حائز اهمیت هستند.

    وی با تاکید بر اینکه صرفاً تجربه برای مدیریت و بهبود شرایط کمک نمی‌کند، اظهار کرد: من وجود نیروهای جوان را که پیشینه لازم دارند اثربخش می دانم. باید توجه کنیم اینطور نیست که اسامی جوان این لیست، کار اجرایی نکرده باشند.

    کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: مهم‌ترین اشکال و ایرادی که تیم‌های گذشته در دولت‌های گذشته داشته‌اند، عدم انسجام و هماهنگی و عدم وجود انگیزه لازم برای کار بوده است که خوشبختانه در این کابینه هم هماهنگی و هم انگیزه لازم برای پیشبرد اهداف به ویژه در میان جوانان وجود دارد.

    فروزنده گفت: کابینه دولت سیزدهم با تعامل مجلس کار را به دست می‌گیرد و کار را شروع خواهد کرد؛ تا آنجا که من افراد را می‌شناسم، همگی افرادی پاک، انقلابی و معتقد به خدمتگزاری هستند. امید است با استفاده ترکیبی از این مدیران بتوانیم کارآمدی لازم را شاهد باشیم و مردم به زودی رفع بسیاری از مشکلات خود را ببینند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *