×
×
جدیدترین‌‌ها

مقاومت فلسطین خطاب به صهیونیست‌ها:
مهلت تعیین شده برای شما جهت لغو محاصره غزه رو به پایان است

  • کد نوشته: 16769
  • مرداد 23, 1400
  • مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داد مهلتی که برای این رژیم جهت لغو محاصره غزه و بازگشایی گذرگاه‌ها تعیین کرده بود، رو به پایان است.
    مهلت تعیین شده برای شما جهت لغو محاصره غزه رو به پایان است

    به گزارش نخست نیوز به نقل از فلسطین الیوم، گروه های مقاومت فلسطین به مصر به عنوان میانجی آتش‌بس در غزه ابلاغ کرده اند که طی ساعات آینده مهلتی که برای دشمن صهیونیستی جهت لغو محاصره غزه، بازگشایی گذرگاه‌ها و تحویل کمک‌های مالی قطر به غزه تعیین کرده بودند، به پایان خواهد رسید و احتمالاً اوضاع به سمت تنش و درگیری مجدد پیش برود.

    بر اساس این گزارش، پیشتر مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که اگر تا پایان هفته به تعهدات و مطالبات فلسطینیان عمل نکند، دور جدید تنش در مرز نوارغزه با رژیم صهیونیستی آغاز می‌شود.

    با وجود گذشت بیش از دو ماه از پایان جنگ ۱۱ روزه نوارغزه، هنوز توافقنامه آتش‌بس بین گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی منعقد نشده است و این شرایط شکننده، احتمال آغاز دوباره درگیری میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها را تقویت می‎ کند.

    پیش از این، جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به تلاش های رژیم اشغالگر قدس و برنامه های جدید این رژیم در خصوص شهرک سازی و تعرض به مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل هشدار داد.

    «طارق سلمی» سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین گفت: برنامه جدید رژیم صهیونیستی برای احداث گذرگاهی برای شهرک نشینان یهودی و همچنین پله برقی در الخلیل، با هدف سیطره بر مسجد ابراهیمی از سوی رژیم صهیونیستی دنبال می شود.

    وی تاکید کرد: این در راستای برنامه تغییر و محو آثار اسلامی و تاریخی مهمی است که بخشی از هویت اسلامی و ملی مسجد ابراهیمی و شهر الخلیل محسوب می شود.

    چندی پیش نیز رسانه‌های صهیونیستی از رزمایش نظامی این رژیم در مجاورت مرزهای غزه خبر دادند. منابع صهیونیستی اعلام کردند که نظامیان این رژیم رزمایش نظامی را در مجاورت مرزهای نوارغزه آغاز خواهند کرد.

    گفتنی است که رژیم صهیونیستی از بیم تهدیدات در تمام جبهه ها، به صورت متناوب سلسله رزمایش های نظامی را در فلسطین اشغالی برگزار می کند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *