×
×
جدیدترین‌‌ها

تندروان: فهرست تیم‌ ملی والیبال با نظر آلکنو بسته شد

  • کد نوشته: 16742
  • مرداد 22, 1400
  • مربی تیم ملی والیبال گفت: فهرست تیم ملی وایبال برای المپیک کاملا با نظر سرمربی تیم بسته شده بود.
    تندروان: فهرست تیم‌ ملی والیبال با نظر آلکنو بسته شد

    به گزارش نخست نیوز، محمدرضا تندروان با حضور در برنامه تلویزیونی ١+۵ در خصوص شایعه بسته شدن لیست تیم ملی توسط یک تیم فنی ایرانی و اینکه چرا تیم قهرمان لیگ فقط یک نماینده در تیم ملی داشت، گفت: لیست تیم ملی والیبال ایران در مسابقات المپیک با مشورت کادر فنی و نظر نهایی آلکنو بسته شده بود و شایعاتی که مطرح می شود به هیچ وجه صحت ندارد و اینکه چرا تیم قهرمان لیگ، نماینده بیشتری در تیم ملی نداشت به این دلیل بود که برخی مربیان ایرانی حاضر در کادرفنی تیم ملی اطلاعات غلط به آلکنو داده بودند.

    مربی تیم ملی در خصوص نفرات تیم ملی و تغییرات لیست در مسابقات گفت: به هرحال سلیقه آلکنو نفرات منتخبی بود که در تیم حضور داشتند و شاید اگر مربیان دیگری در راس کادرفنی تیم ملی بودند، نفرات دیگری رو انتخاب میکردند که کاملا طبیعی است.

    وی ادامه داد: ضمن اینکه با توجه به شرایط بازیکنان و شرایط هر مسابقه لیست تغییر می کرد و با توجه به شرایط روز بازیکن و مسابقه پیش رو، ارنج انتخاب میشد.

    تندروان در خصوص ضعف مفرط در دریافت های بازیکنان دریافت کننده در مسابقات المپیک گفت: اینکه در پست دریافت کننده مشکل داشتیم را نمی توان انکار کرد و فکر می کنم حتی بینندگان عام والیبال هم متوجه این ضعف شدند.

    وی افزود: نباید فراموش کنیم که ما در ۴ سال گذشته از بازیکنانی مثل فیاضی، میرزاجانپور و قائمی به عنوان دریافت کننده در تیم ملی استفاده کردیم که در این برهه زمانی همگی مصدوم بودند و اگرچه بازیکنی مثل صالحی پتانسیل بالایی دارد اما در ۴ سال گذشته میدانی به او نداده بودیم.

    تند روان در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال و عدم صعود از مرحله گروهی رقابت های المپیک گفت: بازی والیبال بازی موقعیت هاست و در المپیک همه برای بردن و قهرمانی می آیند و تیم ما هم تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام داد. به نظر من اینکه انتظارها از والیبال به جایی رسیده که انتظار حضور در جمع ۴ تیم المپیک را دارند، افتخار بزرگی است.

    مربی تیم ملی در خصوص حواشی مربوط به کنار گذاشتن فرهاد قائمی از تیم ملی والیبال گفت: آلکنو مربی فوق العاده باهوشی است و روز به روز بازیکنان را زیر نظر می گرفت و حتی سفرها و تمرینات شخصی بازیکنان را رصد می کرد و شاید واقعا نیازی به دیدن قائمی در تمرینات نبود.

    وی ادامه داد: ضمن اینکه خود قائمی صادقانه اعلام کرد که آماده نیست اما می تواند آماده شود و در نهایت سرمربی تیم ملی تصمیم خودش را گرفت.

    تندروان در خصوص عملکرد فنی آلکنو در رقابت های المپیک و بها دادن به سایر نفرات کادر فنی گفت: آلکنو مربی بزرگ و سرشناسی است که سبک و سیاق خودش را دارد و به هرحال نظر نهایی فنی با او بود. اما تمامی اعضای کادرفنی نظر مشورتی می دادند و حتی در طول جریان بازی از من می خواست که با بازیکنان صحبت کنم و مسائل فنی را با زبان مادری به آن ها منتفل کنم.

    مربی تیم ملی والیبال در پایان گفت: فراموش نکنیم که این دومین تجربه المپیک والیبال ایران بود و به شخصه در ۲۰ روز مسابقات المپیک به اندازه ۲۰ سال مربیگری تجربه کسب کردم و مطمئنم که آمادگی بازیکنان و تجربه المپیک، کمک می کند که با قهرمانی در رقابت های قهرمانی آسیا مجددا روند موفقیت های والیبال ایران آغاز شود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *