×
×
جدیدترین‌‌ها

مسی: چشم‌اندازهای پاری‌سن‌ژرمن با جاه‌طلبی‌های من هماهنگی کامل دارد

  • کد نوشته: 16532
  • مرداد 20, 1400
  • ستاره جدید تیم فوتبال پای‌سن‌ژرمن گفت: بی‌صبرانه منتظر شروع کارم در پاریس هستم. باشگاه و چشم‌اندازهایش و با جاه طلبی‌های من هماهنگی کامل دارد.
    مسی: چشم‌اندازهای پاری‌سن‌ژرمن با جاه‌طلبی‌های من هماهنگی کامل دارد

    به گزارش نخست نیوز، «لیونل مسی» پس از جدایی از بارسلونا با قراردادی دو ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست تا در فصل جدید برای این تیم فرانسوی به میدان رود. دارنده ۶ توپ طلا در مصاحبه با سایت این باشگاه اظهار داشت: بی‌صبرانه منتظر شروع کارم در پاریس هستم. باشگاه و چشم‌اندازهایش و با جاه طلبی‌های من هماهنگی کامل دارد.

    وی ادامه داد: می‌دانم بازیکنان و کادر فنی اینجا چقدر با استعداد هستند. من در کنار تیم مصمم هستم تا برای باشگاه و هواداران خاطراتی عالی بسازم. بیش از این نمی‌توانم برای قدم زدن در زمین پاری‌سن‌ژرمن صبر کنم.

    «ناصر الخلیفی» رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز در این خصوص گفت: خوشحالم که مسی پیوستن به پاری سن ژرمن را انتخاب کرده و ما مفتخریم که از وی به همراه خانواده‌اش در پاریس استقبال می‌کنیم.

    وی افزود: او تمایل خود را برای ادامه پیشرفت در بالاترین سطح و کسب جام‌ها پنهان نکرد. جاه طلبی باشگاه البته یکسان است. اضافه شدن لئو به تیم درجه یک ما اهمیت و موفقیت خرید ما را تأیید می‌کند. با مربی بزرگ و کادر او، مشتاقانه منتظر دیدن تاریخچه تیم برای همه طرفداران در سراسر جهان هستم.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *