×
×
جدیدترین‌‌ها

نماینده خرم آباد: چیدمان کابینه، مبنای قضاوت ملت ایران است

  • کد نوشته: 16181
  • مرداد 17, 1400
  • نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی گفت: نخستین اقدام رییس جمهوری منتخب در انتخاب وزرا و اعضای هیات دولت متجلی می‌شود و نحوه چیدمان، مبنای قضاوت ملت ایران خواهد شد.
    نماینده خرم آباد: چیدمان کابینه، مبنای قضاوت ملت ایران است

    به گزارش نخست نیوز، «مرتضی محمودوند» در جلسه علنی روز یکشنبه و در نطق میان دستور خود گفت: نخستین اقدام رییس جمهور منتخب در انتخاب وزرا و اعضای هیات دولت متجلی می‌شود و مبنای قضاوت ملت ایران خواهد شد.

    نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی  افزود: رییس جمهوری وزرا و مدیرانی را انتخاب کند که در جنگ مرد و مردانه، مرگ را برای سربلندی ایران در آغوش می‌گرفتند، به این نمونه از وزرای انقلابی نیاز داریم.

    وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همیشه موضوع نفوذ را مطرح می‌ کردند و تنها سلاح ما انتخاب افرادی است که از ایران و ایرانی دفاع کنند، گفت: افرادی که دل در گرو عظمت نظام، ملت و کشور دارند همواره سینه خود را سپرگلوله‌های دشمن می‌کنند، اشخاصی که در تمامی بحران‌ها هستند اما در زمان تقسیم پست و مقام توجهی به رزمندگی و جانبازی آنها نمی‌شود.

    محمودوند ادامه داد:  همان افرادی که دکل‌های نفتی را به سرقت بردند و علیه امنیت ملی اقدام کردند، قصد تضعیف نیروهای امنیتی را دارند. امروز جریان کثیف انحراف به عزیزترین، صادق‌ترین و فداکارترین نیروهای نظام، انقلاب و کشور حمله می‌کند.

    نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس عنوان کرد: طبق آمار حدود ۳ میلیون مهاجر در ایران زندگی می‌کنند که سبب شدند ۳ میلیون شغل از جوانان بیکار ملت ایران ضایع شود. باید قانونی محکم و دلسوزانه در این زمینه  تدوین کرد.

    وی روز خبرنگار رانیز به اصحاب رسانه تبریک گفت و بر دفاع از خبرنگاران در برابر خبرنگار نماهایی که سعی در نابودی هست و نیست ملت ایران دارند تاکید کرد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *