×
×
جدیدترین‌‌ها

منیعی‌: حق استقلال و هوادارانش قهرمانی در جام حذفی است

  • کد نوشته: 16113
  • مرداد 17, 1400
  • پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در این فصل راه پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و شایسته کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی است تا فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.
    منیعی‌: حق استقلال و هوادارانش قهرمانی در جام حذفی است

    به گزارش نخست نیوز، میثم منیعی‌ در خصوص دیدار فینال جام حذفی اظهار داشت: استقلال در این فصل راه پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و شایسته کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی است تا فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

    وی افزود: فولاد خوزستان قابل احترام است و به طور حتم برنامه‌های ویژه‌ای برای رویارویی مقابل استقلال دارد،آنها منسجم هستند و اصول تاکتیکی را به خوبی در زمین مسابقه رعایت می‌کنند.

    منیعی‌ خاطرنشان کرد: جواد نکونام سابقه بازی در استقلال را داراست و همچون فرهاد مجیدی به فوتبال هجومی علاقه دارد، تیم او دفاع کردن را بلد است و اگر استقلال مقابل این تیم گل بخورد کارش سخت می‌شود.

    پیشکسوت استقلال تصریح کرد: استقلال در بازی نیمه‌نهایی تیم خوب گل‌گهر سیرجان را شکست داد، تیمی که با امیر قلعه‌نویی نتایج خوبی گرفت و ای کاش این دو تیم در فینال به یکدیگر برخورد می‌کردند.

    وی تاکید کرد: استقلال در مالکیت توپ و بازی هجومی پتانسیل بالاتری نسبت به فولاد خوزستان دارد و بازیکنان میانی این تیم کمتر توپ را لو می‌دهند.

    بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: دیدار استقلال و فولاد بازی لحظه‌هاست و هر تیمی که از فرصت‌هایش نهایت استفاده را ببرد در پایان جام قهرمانی را بلای سر می‌برد و امیدوارم آن تیم استقلال باشد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *