×
×
جدیدترین‌‌ها

عبادی‌پور: سیلی کانادا ما را بیدار کرد

  • کد نوشته: 15116
  • مرداد 6, 1400
  • کاپیتان دوم تیم ملی والیبال ایران گفت: باید از کانادایی‌ها ممنون باشیم زیرا با سیلی خود ما را بیدار کردند.
    عبادی‌پور: سیلی کانادا ما را بیدار کرد

    به گزارش نخست نیوز، میلاد عبادی‌پور امروز (چهارشنبه) پس از شکست سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا اظهار داشت: پس از بازی با ونزوئلا، زمانی برای ریکاوری نداشتیم. البته این حرف‌ها بهانه است و روز افتضاح ما بود. اگر ۱۰ درصد بهتر بازی می‌کردیم سه بر هیچ می‌بردیم.

    عبادی‌پور افزود: بعد از دیدار با لهستان ‌و ونزوئلا خیلی بالا بودیم و از کانادایی‌ها ممنون هستیم که با سیلی که امروز به ما زدند، ما را بیدار کردند. این بازی برای کانادا حکم مرگ و زندگی داشت و اگر شکست می‌خوردند حذف می‌شدند برای همین با تمام توان به میدان آمدند.

    وی افزود: امروز روز بد ما بود ولی با این سیلی که از کانادایی‌ها خوردیم امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنیم. البته همه بازی ها سخت است. ایتالیا همه این تیم‌ها را برده و نایب قهرمان المپیک است و امیدواریم که در بازی با این تیم نتیجه مناسبی بگیریم.

    مسابقات والیبال المپیک توکیو در دو گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود. در پایان مرحله مقدماتی، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود می‌کنند و به صورت ضربدری به مصاف هم می‌روند.

    ایران به همراه لهستان، ژاپن، کانادا، ونزوئلا و ایتالیا در گروه یک به میدان می‌روند و برزیل، آمریکا، روسیه،‌ فرانسه، تونس و آرژانتین در دوم گروه قرار دارند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *