×
×
جدیدترین‌‌ها

پرداخت هزینه بازتوانی قلب و عروق طبق مقررات و استانداردها

  • کد نوشته: 1497
  • مهر 22, 1397
  • رئیس گروه پزشکان دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت ایران هزینه بازتوانی قلب و عروق بیمه شدگان را بر اساس راهنماهای بالینی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت پرداخت می کند. به گزارش گشت و گذار، مهناز اخگر گفت: پرداخت هزینه های فیزیوتراپی و درمان بیماران نیازمند بر اساس کتاب ارزش نسبی […]

    پرداخت هزینه بازتوانی قلب و عروق طبق مقررات و استانداردها


    رئیس گروه پزشکان دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت ایران هزینه بازتوانی قلب و عروق بیمه شدگان را بر اساس راهنماهای بالینی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت پرداخت می کند.

    به گزارش گشت و گذار، مهناز اخگر گفت: پرداخت هزینه های فیزیوتراپی و درمان بیماران نیازمند بر اساس کتاب ارزش نسبی خدمات، مراقبت های سلامت و تعرفه های مصوب هیات وزیران که به صورت سالانه به سازمان های بیمه گر ابلاغ می شود؛ صورت می پذیرد.

    رئیس گروه پزشکان دفتر خدمات تخصصی این سازمان اظهار داشت: تمامی هزینه های خدمات فیزیوتراپی بیمه شدگان در بخش بستری و سرپایی با توجه به مراجعه بیمه شده به مراکز دولتی و خصوصی براساس تعرفه های موجود در کتاب ارزش نسبی پرداخت می شود و این سازمان در صدد است تا بتواند مشکلات موجود در خدمات فیزیوتراپی بیماران را با رایزنی های مختلف برطرف کند.
    وی راهنماهای بالینی ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در این خصوص بسیار حائز اهمیت تلقی کرد و متذکر شد: پرداخت هزینه های فیزیوتراپی بیماران توسط سازمان بیمه سلامت ایران براساس کتاب ارزش نسبی و راهنماهای بالینی ابلاغی از سوی وزارتخانه صورت می پذیرد.

    این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت ایران هزینه بازتوانی قلب و عروق بیمه شدگان را بر اساس راهنماهای بالینی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت می کند.

    رئیس گروه پزشکان دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران یادآور شد: این سازمان، فیزیوتراپی تمامی اندامها و قفسه سینه را تحت پوشش بیمه ای قرارداده و در پرداخت هزینه های درمانی آن نیز بر اساس قوانین موجود هیچ مشکلی نخواهد داشت.

    اخگر گفت: خدمات پایه فیزیوتراپی و بخشی از خدمات توانبخشی در حال حاضر تحت پوشش این سازمان قراردارد و در این زمینه به بیمه شدگان نیازمند درمان ارائه خدمت می شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *