×
×
جدیدترین‌‌ها

حقوق دریافتی هیچ فردی نسبت به سال ۹۹ کاهش نمی یابد

  • کد نوشته: 14848
  • مرداد 4, 1400
  • نماینده مردم تهران از تصویب آیین‌نامه‌های مربوط به قانون بودجه جهت احقاق حقوق کارکنان عملیاتی صنعت نفت خبر داد و گفت: حقوق دریافتی هیچ فردی نباید نسبت به سال ۹۹ کاهش یابد.
    حقوق دریافتی هیچ فردی نسبت به سال ۹۹ کاهش نمی یابد

    به گزارش نخست نیوز، مالک شریعتی نیاسر در جلسه علنی امروز -دوشنبه-  در تذکر شفاهی خود گفت: بیش از ۴ ماه است از تصویب قانون بودجه گذشته اما هنوز تصویب بندهایی از آن در قالب آیین‌نامه در دولت معطل مانده، برخی از این بندها متناسب با نیاز روز کشور  است از جمله  تعرفه‌گذاری آب، برق و گاز و ۳۰ مورد دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد.

    نماینده مردم تهران بیان داشت:  برای حفظ شأن مجلس باید این موضوع پیگیری شود  یکی از این موارد که در دولت فعلی باید انجام شود اجرای حقوق و دستمزد کارکنان عملیاتی وزارت نفت طبق جزء (۷) بند (الف) تبصره ۱۲قانون بودجه است که تفاوت تطبیق ناشی از کاهش ضریب از ۲۱ به ۱۵ است که باید به کل اجزای دولت داده شود.

    وی افزود: دولت برای اتهام‌زنی به مجلس تفاوت تطبیق را قائل نشده و موجب التهاب و نارضایتی در صنعت نفت شده در حالی که دولت این اختیار را داشت و مجلس در جلسه‌ای در کمیسیون انرژی با حضور  وزیر نفت و مسوولان امنیتی راه را نشان داده بود اما دولت اقدامی در این راستا انجام نداد.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: دولت قصد داشت کل کارکنان دولت را از موارد حقوق و دستمزد مستثنی کنند که خلاف بود و قرار شد مجلس مصوبه هیأت وزیران را باطل کند که امروز نیز استفساریه‌ای برای حل این موضوع  برای اینکه حقوق هیچ‌کس نسبت به سال ۹۹ کاهش نداشته باشد، اعلام وصول خواهد شد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *