×
×
جدیدترین‌‌ها

واکسیناسیون عمومی کرونا اولویت مهم دولت سیزدهم باشد

  • کد نوشته: 14328
  • تیر 30, 1400
  • عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: واکسیناسیون عمومی کرونا در کشور مهمترین اولویت دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان باشد.
    واکسیناسیون عمومی کرونا اولویت مهم دولت سیزدهم باشد

    به گزارش نخست نیوز، «همایون سامه‌یح نجف آبادی» در خصوص اولویت های دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: بیشترین وظیفه دولت سیزدهم که مسوولیت بسیار بزرگی است واکسیناسیون عمومی کشور است. در حال حاضر کرونا هنوز به خوبی کنترل نشده و نباید بیش از این، مردم درگیر این بیماری شوند و مرگ و میر افزایش پیدا کند.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در کشور، تصریح کرد: اجرای نامطلوب واکسیناسیون باعث می‌شود تعدادی از هموطنان به سایر کشورها بروند و در صف واکسن بایستند و با صرف هزینه‌های زیاد واکسینه شوند که بازخورد خوبی ندارد.

    نماینده کلیمیان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رعایت عدالت در ارائه خدمات پزشکی در کشور یکی از مسوولیت های بزرگ دولت سیزدهم بوده و نیاز است به شهرهای کوچک و روستاها و شهرهایی که از امکانات پزشکی بهره زیادی نبرده‌اند، رسیدگی بیشتری شود.

    سامه‌یح با بیان اینکه رسیدگی به امور اقتصادی و معیشتی مردم از اولویت‌های دولت سیزدهم است، عنوان کرد: پیگیری نظام ارجاع خدمات پزشکی و بیمه سلامت هم نیاز به اقدامات موثر از سوی دولت جدید دارد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *