×
×
جدیدترین‌‌ها

مرز آذربایجان غربی، پل ارتباطی ایران و اروپاست

  • کد نوشته: 14285
  • تیر 29, 1400
  • فرمانده مرزبانی ناجا گفت: استان آذربایجان غربی به علت همجواری با کشورهای عراق، ترکیه و نخجوان؛دروازه ورود و پل ارتباطی ایران به کشورهای اروپایی است و بی شک یکی از استان‌های مهم مرزی و راهبردی کشور است.
    مرز آذربایجان غربی، پل ارتباطی ایران و اروپاست

    به گزارش نخست نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ” احمدعلی گودرزی” در جلسه جمع بندی نظارت ستادی و ارزیابی میدانی از یگان های مرزی در فرماندهی مرزبانی استان آذربایجان غربی با بزرگداشت روز عرفه و تبریک عید سعید قربان، اظهار داشت: از زحمات فرماندهان و مرزبانان مجاهد نیروی انتظامی در مجموعه مرزبانی استان، که با تلاش شبانه روزی در برقراری امنیت مطلوب مرزها گام های موثری برداشته اند تا موجب ارتقاء آنان در تولید امنیت مرزهای استان گردد، تقدیر می کنم.

    وی با اشاره به آمادگی مرزبانان نیروی انتظامی در سراسر مرزهای کشورمان افزود: با توجه به آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش دشمنان برای ناامنی مرزها و نفوذ به عمق کشور، بحمداله مرزبانان سخت کوش و تلاشگر کشورمان با همت و اقتدار تمام با ایجاد امنیت پایدار، ارتقاء اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی، اقدامات دشمنان را در نطفه خاموش می کنند.

    این مقام ارشد مرزبانی ناجا تصریح کرد: استان آذربایجان غربی به علت همجواری با کشورهای عراق، ترکیه و نخجوان به عنوان دروازه ورود و پل ارتباطی ایران به کشورهای اروپایی است و بی شک یکی از استان های مهم مرزی و راهبردی کشور است که انتظار می رود با توجه به شرایط حساس مناطق مرزی استان، مرزبانان با ارتقای آمادگی عملیاتی، اطلاعاتی و با استفاده از تجهیزات الکتریکی، اپتیکی، پهپادی و گشت های مرزی مستمر نسبت به برقراری امنیت مطلوب مرزها اهتمام داشته باشند.

    سردار گودرزی با تاکید بر نقش آموزش در پیشبرد اهداف سازمانی بیان داشت: آموزش نقش مستقیمی در اجرای ماموریت ها و ارتقای سازمان دارد و مرزبانان همواره باید در توجه به رویکرد آموزش اهتمام ویژه ای داشته باشند.

    فرمانده مرزبانی ناجا در پایان با اشاره به شعار مرزبانی “تحولی نو آغاز شد”، خاطر نشان کرد: فرآیندها را باید اصلاح کنیم، تکنیک، تاکتیک و رفتار ها را باید تغییر داده و از تجارب گذشتگان در راستای پیشبرد اهداف سازمانی استفاده بهینه انجام داد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *