×
×
جدیدترین‌‌ها

در هفته‌ی بهزیستی و به‌شادی بچه‌های همدم اتفاق افتاد؛
دو همدمی، یک دیدار و یک مدال…

  • کد نوشته: 13873
  • تیر 27, 1400
  • نخست نیوز – فاطمه شریف (مربی تیم ملی فوتسال بانوان) و سمانه چهکندی (بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان)  در مقابل تیم فوتسال همدم، گل کوچک بازی کردند.   به گزارش روابط عمومی موسسه‌ی خیریه‌ی همدم، فاطمه شریف (مربی تیم ملی فوتسال بانوان کشور) و سمانه چهکندی (بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان کشور) روز شنبه 26 […]

    دو همدمی، یک دیدار و یک مدال…

    نخست نیوز – فاطمه شریف (مربی تیم ملی فوتسال بانوان) و سمانه چهکندی (بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان)  در مقابل تیم فوتسال همدم، گل کوچک بازی کردند.

     

    به گزارش روابط عمومی موسسه‌ی خیریه‌ی همدم، فاطمه شریف (مربی تیم ملی فوتسال بانوان کشور) و سمانه چهکندی (بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان کشور) روز شنبه 26 تیر 1400 به مناسبت هفته‌ی بهزیستی از همدم دیدن کردند و در یک بازی نمادین برابر بچه‌های این موسسه‌ی خیریه به میدان رفتند.

     

    در این بازی نمادین که به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فقط خانم شریف به نمایندگی از جامعه‌ی بانوان فوتسال و خانم چهکندی به نمایندگی از جامعه‌ی بانوان فوتبال کشورمان حضور داشتند، هر کدام از آنها در یکی از تیمهای الف و ب همدم بازی کردند که با برتری 4 بر 3 تیم الف همدم انجامید و باعث شادی و تقویت روحیه‌ی ورزشکاران همدمی شد.

     

    مربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در پایان این بازی نمادین گفت: «هدف ما از این بازدید تبریک هفته‌ی بهزیستی و دیداری تازه با دختران موفق و بااراده‌ی همدم بود. جامعه‌ی ورزشی ایران و خراسان باید به خود ببالد که دوستان خوب و هنرمندی در همدم دارد که دیدار با آنها باعث تقویت روحیه‌ی ما و بازیکنان تیممان است. امیدوارم بنده و سایر دوستانم در کشور بتوانیم نیازهای این بچه‌ها را خصوصا در ایام کرونا به گوش مردم مهربان کشورمان برسانیم و باری از دوش خادمین موسسه برداریم.»

     

    در ادامه، سمانه چهکندی نیز در سخنان کوتاهی گفت: « بازیکنان تیم فوتسال همدم خیلی قوی و باورنکردنی ظاهر شدند. مهار توپ و گلهای زیبایی که این بچه‌ها به ثمر رساندند نشانه‌ی هوش خاص آنهاست. من به نمایندگی از دوستانم در تیم ملی فوتسال ایران به دیدن این بچه‌های خوب وتوانمند آمده‌ام و امیدوارم در فرصتی مناسب همه‌ی اعضای تیم بتوانیم با تیم فوتسال همدم بازی کنیم و لذت ببریم.»

     

    در پایان این دیدار خاطره‌انگیز، با حضور دکتر زهرا حجت (مدیر عامل) و جمعی از تیم فوتسال همدم، مدال برنز لیگ برتر فوتسال بانوان ایران به اهالی این خانه اهدا شد.پ

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *