×
×
جدیدترین‌‌ها

رییسی: با تسریع واکسیناسیون، زمینه رونق گردشگری فراهم شود

  • کد نوشته: 13305
  • تیر 21, 1400
  • رییس جمهور منتخب، توسعه فرهنگ ملی و درآمدزایی را دو ارزش افزوده حوزه گردشگری عنوان کرد و گفت: باید با تسریع واکسیناسیون کرونا زمینه رونق بیش از پیش فعالیت‌های گردشگری فراهم شود.
    رییسی: با تسریع واکسیناسیون، زمینه رونق گردشگری فراهم شود

    به گزارش نخست نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر رییس جمهوری منتخب، علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیش از ظهر دوشنبه با حضور در دفتر رییس جمهوری منتخب، با آیت الله سید ابراهیم رییسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

    مونسان در این دیدار با تبریک انتخاب آیت‌الله رییسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای او و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت برنامه‌ها و اقدامات وزارتخانه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

    آیت‌الله رییسی نیز در این دیدار با تشکر از تبریک مونسان و گزارش او، گفت: یکی از الطاف الهی به سرزمین ما وجود جاذبه‌های گردشگری و طبیعی فراوان در سرتاسر کشور است و هنوز مناطق بکر زیادی در بخش‌های مختلف کشور داریم که امکان آباد شدن و بالفعل شدن استعدادهای گردشگری را دارند.

    رییس جمهوری منتخب با بیان اینکه گردشگری ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال دارد، افزود: ضروری است که از فعالان این عرصه به شکل موثرتری حمایت شود.

    رییسی یکی از مزایای گردشگری علاوه بر بازدید و لذت بردن از گردش در جاذبه‌های طبیعی را آشنایی مردم با تاریخ تمدن و فرهنگ غنی کشورمان دانست و تصریح کرد: کمک به تعمیق مفاهیم و ارتقای مولفه‌های فرهنگ ملی و ظرفیت مناسب درآمدزایی در شهرها و روستاهای کشور، دو فاکتور از توانمندی‌های گردشگری و میراث فرهنگی برای ایجاد ارزش افزوده بالا هستند.

    رییس‌جمهوری منتخب تاکید کرد که باید با تسریع واکسیناسیون کرونا زمینه رونق بیش از پیش فعالیت‌های گردشگری فراهم شود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *