×
×
جدیدترین‌‌ها

مشکلات اقتصادی در کوتاه مدت حل نمی‌شود/ دولت سیزدهم کار سختی دارد

  • کد نوشته: 12116
  • تیر 7, 1400
  • عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: مشکلات اقتصادی با بیکاری، بدهکاری دولت و کسری بودجه توأمان شده و کار را برای دولت سیزدهم و «سید ابراهیم رئیسی» دشوارتر کرده است.
    مشکلات اقتصادی در کوتاه مدت حل نمی‌شود/ دولت سیزدهم کار سختی دارد

    حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با نخست نیوز، مسائل اقتصادی کشور و معیشت مردم را از مهمترین مشکلات کشور برشمرد و گفت: مشکلات اقتصادی با بیکاری، بدهکاری دولت و کسری بودجه توأمان شده و کار را برای دولت آینده و «سید ابراهیم رئیسی» دشوارتر کرده است.

    وی افزود: البته سابقه و کارنامه رئیس جمهور منتخب بیانگر این است که برنامه، تدبیر و آمادگی خوبی برای مشکلات دارد و تا امروز هر جا که بوده مشکلات را به نحو احسن حل کرده است. عملکرد رئیسی در آستان قدس و قوه قضائیه قابل تقدیر بوده است. بنابراین با این کارنامه و با روحیه و کار جهادی می‌توان در جهت بهبود شرایط گام برداشت.

    عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: ابراهیم رئیسی در قوه قضائیه مشکلات بسیاری را برطرف کرد و با مفاسد یک مبارزه جدی شکل داد، تا حدی که سران فساد محاکمه شدند.

    ابراهیمی تصریح کرد: همچنین راه اندازی ۲۰۰۰ کارخانه در حالی در کارنامه رئیسی است که این موضوع از وظایف رئیس قوه قضائیه نبود و وظیفه دولت بود، اما باز هم این کار انجام شد.

    وی افزود: البته مهمترین ویژگی رئیس جمهور منتخب مردمی بودن است. او در همین شرایط کرونا فقط در دفترش حضور نداشت و سراغ مردم رفت، به استان‌ها سر زد، احوال مردم را پرسید و با درد آنها آشنا شد. این ویژگی‌های مثبت رئیسی است.

    عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: ابراهیم رئیسی از اول هم زندگی ساده‌ای داشته و هنوز هم زندگی ساده‌ای دارد و از آنجا که من از اول انقلاب با او نزدیک بوده‌ام و زندگی اش را زیر نظر داشتم، همیشه او را تلاشگر و جهادگر یافته‌ام. فکر می‌کنم در ریاست جمهوری موفق خواهد بود، همانطور که در قوه قضائیه و هر جای دیگر که مسئولیتی داشته درخشیده است.

    ابراهیمی تاکید کرد: با توجه به اینکه رئیس جمهور منتخب مستقل وارد میدان شده، امید است بتواند از همه نیروهای ارزشمند و با تدبیر و با برنامه استفاده کند. مشکلات کشور شاید در یکی دو سال اول و با سرعت برطرف نشوند اما با سوابق مثبت و روحیه جهادی و تلاشگری که وجود دارد امید داریم با یک برنامه مدون و با رهنمودهای مقام معظم رهبری در حل معضلات به نتیجه برسیم.

    وی در رابطه با رسیدگی به عملکرد مسئولان و مسببان وضع موجود، تصریح کرد: برخورد با کسانی که کسری بودجه را افزایش دادند، پول بدون پشتوانه چاپ کردند، نقدینگی را افزایش دادند و مسائلی مثل دلار چهار هزار تومانی را ایجاد کردند که کسی نفهمید اینها را به چه کسانی دادند در تصمیمات و تدابیر قوه قضائیه و رئیس جمهور منتخب است.

    عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: همه این اهداف زمانی به درستی محقق می‌شود که هر سه قوه قضائیه، مجریه و مقننه با هم هماهنگ باشند و اگر این هماهنگی ایجاد شود تحول بزرگی در کشور رقم خواهد خورد و مردم نیز طعم آرامش و رفاه را می چشند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *