×
×
جدیدترین‌‌ها

واعظی در حاشیه جلسه دولت:
هرچه به دولت سیزدهم کمک کنیم، به مردم کمک کرده‌ایم

  • کد نوشته: 11776
  • تیر 2, 1400
  • رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: جناح‌های مختلف، همه تفکرات خود را در خدمت رئیس‌جمهور منتخب و دولت سیزدهم قرار دهند زیرا هر چه به دولت سیزدهم و رئیس‌جمهور کمک کنیم به مردم کمک کرده‌ایم.
    هرچه به دولت سیزدهم کمک کنیم، به مردم کمک کرده‌ایم

    به گزارش نخست نیوز، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از مردم که با همه جوسازی‌ها و فضاسازی‌هایی که رسانه‌های معاند و برخی کشورها علیه انتخابات داشتند و عده‌ای نیز در داخل با عنوان تحریم انتخابات همراهی کردند، با حضور در انتخابات کار بزرگی انجام دادند، اظهار داشت: سپاسگزاریم که به مردم به ندای رهبرشان پاسخ دادند.

    واعظی گفت: الحمدالله آقای رئیسی با یک رأی خوب انتخاب شدند. رئیس‌جمهور منتخب، هم رئیس‌جمهور کسانی است که به آقای رئیسی رأی دادند و هم رئیس‌جمهور کسانی است که به رقبای ایشان رأی دادند و حتی رئیس‌جمهور کسانی است که اصلا رأی ندادند.

    وی عنوان کرد: وظیفه دولت و اعضای آن تا روز ۱۳ مرداد این است که تلاش کنند تا انتقال قدرت به صورت آرام انجام شود و همه اطلاعات، تجربیات و حتی برنامه‌های آینده صادقانه و شفاف در خدمت شخص رئیس‌جمهور منتخب و مجموعه‌ای که با وی همکاری دارند، قرار گیرد.

    رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: تا وقتی که دولت سیزدهم جا می‌افتد باید مقدماتی فراهم کنیم تا راحت‌تر همکاران خود را در وزارتخانه‌های مختلف انتخاب کنند.

    واعظی با بیان اینکه تا وقتی فشارهای خارجی هست، دولت سیزدهم هم مشکل دارد، گفت: امیدواریم مردم هم همراهی کنند. خواهش من این است که جناح‌های سیاسی، همه تفکرات خود را در خدمت رئیس‌جمهور منتخب و دولت سیزدهم قرار دهند زیرا هرچه به دولت سیزدهم و رئیس‌جمهور کمک کنیم به مردم کمک کرده‌ایم.

    وی در پاسخ به سوالی درخصوص مذاکرات وین و اینکه ایران از امریکا چه تضمین هایی خواسته است؟ گفت: برجام همانند همه معاهدات بین‌المللی است و لازم نیست اعضای این معاهده، مادام‌العمر عضو این معاهده باشد یعنی سازوکاری گذاشته شده که اگر عضو قصد خروج از معاهده را داشت، بتواند خارج شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *