×
×
جدیدترین‌‌ها

منهای فوتبال،
لیگ برتر واترپلو

  • کد نوشته: 109928
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • کمیته فنی واترپلو، برنامه لیگ‌برتربزرگ‌سالان و کمتر از 20‌سال واترپلو درسال جاری را اعلام کرد و براین اساس تیم‌های قهرمان مشهد، نفت‌و‌گازگچساران، پالایش‌نفت آبادان، رعد پدافند و نفت‌وگاز امیدیه، 6 تیمی هستند که حضورشان دردو رده لیگ برتر بزرگ‌سالان و کمتر از 20‌سال واترپلونهایی شده است.
    لیگ برتر واترپلو

    به گزارش نخست نیوز، معین شریف _نخستین بازی نماینده مشهد در این رقابت‌‎ها جمعه27 مهر، مقابل تیم نفت‌وگاز گچساران برگزارمی‌شود.

    اعزام پرحاشیه

    در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور، محمدرضا اشکانی و بهرام تاجیک ازتیم خراسان رضوی در 85 و62 کیلوگرم این رقابت‌ها به مدال طلا رسیدند و امیرمهدی بخت آور در وزن 38‌کیلوگرم مدال برنز گرفت. امیر یزدان رستمی و یاسین واحدالحسینی نیز در 35 و 68 کیلوگرم از تیم خراسان رضوی به مقام پنجمی دست یافتند. رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور به میزبانی سالن شهدای هفتم‌تیرتهران برگزار ‌شد.

    مشهدی‌ها که قرار بود طبق قوانین توافقی فدراسیون و وزارت آموزش‌و‌پرورش با حمایت‌های اداره کل آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی روانه این رقابت‌ها شوند، در دقیقه90 پشتشان خالی شد و مجبور شدند با هزینه‌ هیات بسکتبال استان به میدان بروند؛ اتفاقی که حواشی زیادی به همراه داشت . گفته می‌شود برخی نفرات اعزامی بعد این ماجرا از فهرست کنار گذاشته‌شده و فرد دیگری به‌جای آن‌ نفر روانه مسابقات شده است.

    در پایان این مسابقات تیم خوزستان با 200‌امتیاز، مازندران 141‌امتیاز و فارس 116‌امتیاز اول تا سوم شدند و تیم خراسان رضوی نیز با 101‌امتیاز بر سکوی پنجم ایستاد.

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *