×
×
جدیدترین‌‌ها

منهای فوتبال ،
3مدال برای شمشیربازی 

  • کد نوشته: 108889
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳
  • شمشیربازان خراسانی موفق شدند در مسابقات قهرمانی کشور 3 مدال طلا، نقره وبرنزکسب کنند. سید محمدصادق سجادپور در رقابت‌های قهرمانی کشور در رده نوجوانان در اسلحه فلوره مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کرد.
    3مدال برای شمشیربازی 

    به گزارش نخست نیوز، معین شریف_ همچنین سجادپور موفق به کسب مدال برنز رقابت‌های انفرادی در رده سنی جوانان شد. نماینده خراسان رضوی در بخش تیمی نیز با گروهی متشکل از سید محمدصادق سجادپور، محمدامین قائمی و علی امجدی موفق به کسب مدال نقره شد.

    نونهالان بسکتبال در جمع برترین‌ها

    رقابت‌های بسکتبال نونهالان کشور درمنطقه‌یک به پایان رسید و تیم خراسان رضوی توانست به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کند. درمنطقه‌یک تیم‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی همراه سمنان، مازندران، تهران، گلستان و قم با یکدیگر رقابت کردند؛ مسابقاتی که درنهایت به صعود تیم مشهد انجامید. تیم خراسان رضوی در پلی‌آف این مرحله با نتیجه 63بر30 تیم سمنان که میزبان این مسابقات بود را از پیش رو برداشت تا مقتدرانه به جمع هشت تیم برتر کشور برسد. همراه تیم مشهد، تیم تهران هم از این منطقه توانست خودش را به دور بعدی برساند. محمد قیاسی هدایت تیم بسکتبال نونهالان خراسان رضوی را در این دوره از مسابقات به عهده داشت.

    اولین پیروزی در بدمینتون

    رقابت‌های نیم‌فصل اول لیگ برتر بدمینتون به پایان رسید و تیم بدمینتون مشهد پس از چهار شکست پیاپی، سرانجام توانست به پیروزی برسد و نیم‌فصل را با برد به پایان برساند. تیم پرتونیرو روشای مشهد که امسال با ترکیبی کاملا بومی و جوان در مسابقات حاضر است، در آخرین بازی نیم‌فصل مقابل سیستان‌وبلوچستان 3بر2 به پیروزی رسید تا امیدوارانه به نیم‌فصل دوم فکر کند. در پایان نیم‌فصل آتش‌نشانی صدرنشین است و گنبد و اردکان هم به دنبال این تیم هستند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *