×
×
جدیدترین‌‌ها

آمریکا طرف اصلی ماجراست ،
ساختار حزب‌الله با شهادت فرماندهان تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد

  • کد نوشته: 108579
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳
  • کارشناس مسائل بین‌الملل گفت، با ترور و شهادت فرماندهان حزب‌الله، ساختار حزبی و درونی حزب‌الله به هیچ وجه تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد و فعالیت آن ادامه پیدا خواهد کرد.
    ساختار حزب‌الله با شهادت فرماندهان تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد

    به گزارش نخست نیوز، رژیم صهیونیستی طی حمله‌ای که شامگاه ۶ مهر ماه با استفاده از سلاح‌ها و بمب‌های سنگرشکن در منطقه ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان را به شهادت رساند. این اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی موجب واکنش بسیاری از سران و کشورهای مختلف شده و آن را محکوم کردند.

    در همین راستا محور مقاومت از طریق شلیک موشک‌های متعدد مناطق بسیاری را در سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار دادند، حتی مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به واکنش و پاسخ مقاومت نگران بوده و شهروندان خود را یا از مناطق احتمالی دور نگه داشته و یا به پناهگاه‌ها هدایت کردند.

    در پی تداوم حملات موشکی محور مقاومت از عراق و یمن به مواضع رژیم صهیونیستی، بارها صدای آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین به صدا در آمده و هشدارهای لازم داده شده است.

    انصارالله یمن در پی اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که این جنبش از تلاش برای حمایت از مقاومت و گرفتن انتقام رهبر مقاومت دریغ نخواهد کرد.

    همچنین «عبدالله الناعمی» عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: ترور سید حسن نصرالله، مصیبت بزرگی است که این روزها منطقه شاهد آن است. موشک بالستیکی که از یمن به اراضی اشغالی شلیک شد نشان دهنده خشم ملت یمن از جنایتی است که دشمن صهیونیستی در حق یکی از رهبران و مجاهدان امت اسلامی مرتکب شده است.

    وی خاطرنشان کرد: صحنه تحولات منطقه درحال تغییر است. این مصیبت تحول بزرگی را در ذهنیت اعراب و محور مقاومت ایجاد کرده است. در رویارویی با اسرائیل شکل دیگری از تعامل وجود دارد.

    مقام معظم رهبری نیز در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کردند: ضربات جبهه‌ مقاومت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد.

    ایشان خاطرنشان کردند: سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود و این راه همچنان ادامه خواهد یافت. خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سید حسن هم بر زمین نخواهد ماند.

    همچنین وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: بدیهی است تبعات و پیامدهای این اقدام تروریستی وحشیانه، متوجه رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان آن و در رأس آن‌ها رژیم آمریکاست.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *