×
×
جدیدترین‌‌ها

سود بسیار پایین این داروخانه‌ها ،
اعتماد مردم به داروخانه‌های هلال احمر

  • کد نوشته: 108540
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳
  • معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به اعتماد مردم به داروخانه‌های هلال احمر، گفت: فعالیت‌ داروخانه‌های هلال احمر فی نفسه هدف نیست بلکه وسیله‌ای برای تامین ملزومات و نیازهای اساسی دارویی مردم است.
    اعتماد مردم به داروخانه‌های هلال احمر

    به گزارش نخست نیوز،

    دکتر حمیدرضا دهقان در گفت‌وگو با نخست ، با اشاره به فعالیت‌ داروخانه‌های هلال احمر افزود: جمعیت هلال احمر  یک نهاد عمومی غیردولتی است و بسیاری از هموطنانی که به داروخانه‌های هلال احمر مراجعه می‌کنند، توان تامین هزینه‌های دارویی نداشته و گاها تا ۳۰ درصد از افراد حتی فرانشیز داروها را هم پرداخت نمی‌کنند.

    دهقان اضافه کرد: بنابراین ما در این حوزه، کاری کاملا خدماتی و انسانی انجام می‌دهیم و گردش مالی ما از سود بسیار پایینی برخوردار است. بنابراین جنبه‌های انسانی این خدمت قوی‌تر از جنبه‌های اقتصادی آن است.

    معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر گفت: داروخانه‌های هلال‌احمر با هدف کمک به بیماران فعالیت می‌کند. این داروخانه‌ها براساس وظیفه حمایت و کمک به افراد محروم تأسیس شده است و بنابراین امری طبیعی است که هلال‌احمر با توجه به وظیفه درمانی‌اش به تدارک دارو هم بپردازد.

    وی در خاتمه خاطر نشان کرد: ما بعنوان معین وزارت بهداشت در خدمت نظام سلامت هستیم،  اعتماد مردم به هلال‌احمر و داروخانه‌هایش، بحث امروز و دیروز نیست، این اعتماد نزدیک به ٣٠ سال است که شکل گرفته است.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *