×
×
جدیدترین‌‌ها

اتهاماتی که سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور باید پاسخ دهند

  • کد نوشته: 108497
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳
  • یک تعریف جامع از  تیم ملی، تیمی است که نماینده یک ملت، نه یک باشگاه یا منطقه خاص، در یک ورزش بین‌المللی باشد. این اصطلاح بیشتر برای ورزش‌های تیمی مانند فوتبال، بسکتبال یا والیبال،... کاربرد دارد.
    اتهاماتی که سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور باید پاسخ دهند

    نخست نیوز – *باز آمدم چون عید نو ، تاقفل زندان بشکنم*
    *این چرخ مردم خواررا چنگال دندان بشکنم*
    (انگار قرار نیست ،همیشه تیم‌های ملی از بهترین بازیکنان انفرادی در دسترس تشکیل شوند.)
    اخیرا خبرهای متفاوتی در کانالهای خبری وایرال شده که بخشی دیگر از  فساد فوتبال در تیم ملی نوجوانان کشور را مورد هدف قرار داده که اگر واقعیت داشته باشد باید به حال فوتبال کشور از صدر تا ذیل گریست .
    توضیح : هرگونه نتایج بدست آمده در هر رده ای از فوتبال با اندکی درنگ و تامل و بدون تعصب  به دلیل داشتن محتوی شکست و پیروزی در هر دو صورت قابل توجیه و پذیرش است اما اگر عده ای فرصت طلب با داشتن قاعده های رانت بر مسند تیم های ملی کشور قرار گیرند و محدود فعالیت هارا بطور جزیره ای و حفظ منافع شخصی مدیریت کنند از دید افکار عمومی مردود شمرده می شود و برای پاسخگویی این امر ناصواب ،تمام عوامل مرتبط علاوه بر افشا شدن باید در پیشگاه مردم محاکمه شوند .
    درست یا غلط بدون تصاویر و اسامی نامبرده در تیم ملی نوجوانان کشور هاله ای از ابهامات را در اذهان عمومی جاری ساخته که مسئولین مرتبط موظفند بدون اغماض جهت تنویر افکار عمومی به آن ورود و صحت و سقم این داستان را در رسانه ها شفاف سازی کنند . و هرگونه سرپوشی به منزله خیانت در امانت و همچنین فوندانسیون  فوتبال کشور را به ته دره خواهد کشاند  .
    بترتیب اتهاماتی  که به سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور وارد شده عبارتند از: دعوت پسر مالک باشگاه سپید رود ، واگذاری  یک دستگاه سانتافه از سوی والدین یکی  از بازیکنان دعوت شده به یکی از کادرهای اصلی تیم ، واگذاری یک امتیاز باشگاه به یکی دیگر از کادرهای تیم ملی ، حضور عرفان اردستانی تبعه کشور امریکا در جمع کادر بدون رزومه ، ابهام  تامین کننده گان منابع مالی تیم در اردوها ،  از مواردی ست که تکنیکال دایرکتورفوتبال کشور و همچنین عباس چمنیان باید بطور شفاف پاسخ دهند
    اگر اتهامات منتسبه فاقد مدارک و مستند باشد  آنهم باید شرح داده و با مسببین این امر که با اعتبار و ابروی افراد بازی کرده اند  برخورد قضایی شود. .
    مهرشاد عنبری

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *