×
×
جدیدترین‌‌ها

امروز عصر هم هوا بارانی است/گرد و خاک در شرق کشور

  • کد نوشته: 1071
  • مهر 15, 1397
  • سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور ادامه خواهد داشت اما در شرق و جنوب شرق کشور شاهد خیزش گرد و خاک خواهیم بود. مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با گشت و گذار گفت: امروز یکشنبه در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، […]

    امروز عصر هم هوا بارانی است/گرد و خاک در شرق کشور


    سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور ادامه خواهد داشت اما در شرق و جنوب شرق کشور شاهد خیزش گرد و خاک خواهیم بود.

    مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با گشت و گذار گفت: امروز یکشنبه در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، تهران البرز، قزوین، زنجان، مرکزی و غرب سمنان رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات البرز بارش ابر پیش بینی می شود.

    احد وظیفه افزود: همچنین بارش پراکنده در پاره ای از نقاط خراسان رضوی، اصفهان، یزد، فارس و کرمان نیز انتظار می رود. دریای خزر امروز هم مواج خواهد بود.

    وی ادامه داد: فردا دوشنبه در برخی مناطق زاگرس مرکزی و جنوبی، بارش پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. همچنین امروز و فردا در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد شدید پیش بینی شده و در برخی مناطق شرق و جنوب شرق خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

    هوای تهران امروز ابری، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد و در اواخر وقت کاهش ابر پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۱۹ و ۱۲ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *