×
×
جدیدترین‌‌ها

فرمانده مرکز آموزش ،
پدافند هوایی در لبه فناوری قرار دارد

  • کد نوشته: 106370
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳
  • فرمانده مرکز آموزش‌های تخصصی صاحب الزمان (عج) نیروی پدافند هوایی ارتش گفت:تعداد سلاح دشمن برای ما اصلا مهم نیست بلکه ما رفتارهای دشمن در اطراف کشور را ۲۴ ساعته رصد می‌کنیم.
    پدافند هوایی در لبه فناوری قرار دارد

    به گزارش نخست نیوز، سرهنگ فرزاد فریدونی در گفت‌وگو با نخست نیوز اظهار کرد: هر آنجایی که شما فکر می‌کنید و فکر نمی‌کنید، پدافند هوایی حضور دارد؛ آمادگی پدافند ۲۴ ساعته است. اگر اینگونه نباشد، کارایی نخواهد داشت. درنگی در رصد و مراقبت پدافند هوایی وجود ندارد.

    وی تاکید کرد: دشمنان تحمل دیدن توان و قدرت ما را ندارند ولی با توجه به پاسخ هایی که از توان ما دیده‌ اند، در نزد خود نمی‌توانند این توان را کتمان کنند.

    متن کامل گفت وگوی نخست با سرهنگ فرزاد فریدونی فرمانده مرکز آموزش های تخصصی صاحب الزمان (عج) نیروی پدافند هوایی ارتش به شرح زیر است:

    ایسنا-وظیفه مرکز آموزش‌های تخصصی پدافند هوایی چیست و چه آموزش‌هایی در این مرکز داده می‌شود؟

    همه امور اجرایی پدافند هوایی در حوزه‌های آموزش‌های تخصصی، تکمیلی و عالی مورد نیاز این نیرو در سطح درجه داری، افسری و وظیفه در این مرکز انجام می شود. در این مرکز ۵ گروه آموزشی وجود دارد که به همه تخصص‌ها آموزش مورد نیاز را ارائه می‌دهند. بعد از اینکه دانشجویان آموزش‌های ابتدایی و نظری خود را دریافت کردند، با توجه به ماموریت پدافند هوایی یعنی با وظیفه مهارت‌محوری کردن، آنها را در این مرکز بر عهده می‌گیریم یعنی دانش را به مهارت تبدیل می‌کنیم تا این مهارت در صحنه عملیات خود را نشان دهد؛ البته ما در کنار این آموزش‌های تخصصی، از تقویت باورهای دینی دانشجویان نیز غافل نیستیم. تربیت و آموزش همزمان برای همه در این مرکز انجام می شود.

    این دانشجویان یا فراگیران بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه پدافند خاتم الانبیا و مرکز درجه‌داری در اراک به مرکز آموزش‌های تخصصی وارد شده تا بتوانند دانش‌های تخصصی را فرابگیرند. این دوره‌ها هر ساله برگزار شده و هر سال دانشجویان به این مرکز وارد می‌شوند.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *